Far From Heaven - DVD / køb den !
Fra : Peter Heide

Dato : 18-12-05 18:24

Kan fås i TP for 25,- kr .

Så den langt om længe igår. Holy shit en god film . Efter
at have indtaget min daglige ration vin ; 2 flasker rød og en
halv fl. hvid, gik jeg igang med filmen.

Sjældent har jeg grædt så meget. En tårerperser af format.
Velspillet og med nogle utrolige 50'er "Kodak Color" farver.
Og en p.... god handling ; homofobi, racisme, ulykkelig
kærlighed. Kort sagt en rigtig tøssefilm, men som en
en fuldvoksen sømand også kan flæbe over.

De varmeste anbefalinger.

Skål !

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-12-05 18:36

Peter Heide wrote:
> [...]
> kærlighed. Kort sagt en rigtig tøssefilm, men som en
> en fuldvoksen sømand også kan flæbe over.

Jeg var voldsomt skuffet da jeg så den, men jeg havde også høje
forventninger.

/David

Fra : HC

Dato : 18-12-05 22:52

Det lyder s'gu usundt... og DYRT!!!

Meeeen, det er nu nok også bare en 'jåwk?'

HC

Fra : Kostas

Dato : 18-12-05 23:45

***snip***

> Jeg var voldsomt skuffet da jeg så den, men jeg havde også høje
> forventninger.
>
> /David

Samme her - men måske man skulle overveje at se den med 3 flasker vin
inden. Det kan jo være det hjælper.

Jeg grinede faktisk en hel del da jeg så Demolition Man i biffen ovenpå en
håndfuld (eller 2) fyraftensbajere - Somebody put me back in the fridge!

mvh

Kostas

Fra : XXX

Dato : 18-12-05 20:16

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in news:43a59b0a$0$38733
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Så den langt om længe igår. Holy shit en god film . Efter
> at have indtaget min daglige ration vin ; 2 flasker rød og en
> halv fl. hvid, gik jeg igang med filmen.

Har du overvejet at søge hjælp?
Så meget vin hver dag er ikke godt for dit helbred.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-12-05 22:24

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Kan fås i TP for 25,- kr .
>
> Så den langt om længe igår. Holy shit en god film . >Efter
> at have indtaget min daglige ration vin ; 2 flasker rød og >en
> halv fl. hvid, gik jeg igang med filmen.

håber vinen var dyrer end filmen
hvad er TP for noget ,tror at jeg giver damen filmen i julegave

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-12-05 22:26

Michael Meidahl Jensen wrote:

> håber vinen var dyrer end filmen
> hvad er TP for noget ,tror at jeg giver damen filmen i julegave

TP er på Sjælland hvad Stereo Studio er i Jylland.

/David

Fra : Holst

Dato : 18-12-05 22:44

David Rasmussen wrote:

> TP er på Sjælland hvad Stereo Studio er i Jylland.

Nah ... ekspedienterne i Stereo Studio er noget bedre end dem i TP
Musikmarked. Det var et stort tab for København, da Stereo Studio lukkede.

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-12-05 08:15

Holst wrote:

> Nah ... ekspedienterne i Stereo Studio er noget bedre end dem i TP
> Musikmarked. Det var et stort tab for København, da Stereo Studio lukkede.

Har der nogensinde ligget en Stereo Studio i København?

Well, jeg bruger ikke ekspedienterne i TP til noget, jeg køber bare min
musik der (nogengange). Hvis jeg vil bruge ekspedienten, så går jeg i
Guf, som er både billigere og bedre end TP, men desværre ikke lige så
nem at komme hen til fra alle steder.

/David

Fra : Holst

Dato : 19-12-05 10:23

David Rasmussen wrote:

> Har der nogensinde ligget en Stereo Studio i København?

Ja, den lå inde i sådan en baggård til Strøget med indgang fra Strøget.
Nok en smule længere ned ad Strøget end Jorcks Passage. Jeg husker det
ikke præcis, men vil tro den lukkede omkring 1992. Andre husker måske
bedre end jeg.

Der har vist også ligget en i Slagelse eller Næstved.

> Well, jeg bruger ikke ekspedienterne i TP til noget, jeg køber bare min
> musik der (nogengange).

Ekspedienterne er vist heller ikke meget mere værd.

Fra : Jacob Vind

Dato : 19-12-05 19:55

Holst wrote:

> [...]
> Nok en smule længere ned ad Strøget end Jorcks Passage. Jeg husker det
> ikke præcis, men vil tro den lukkede omkring 1992. Andre husker måske

Hmm, er det ikke HMV du tænker på? Jeg kan heller ikke erindre Stereo
Studio her i københavn, men jeg kan huske HMV og beliggenheden af den
passede vist meget godt med ovenstående såvidt jeg husker.

/Jacob.

Fra : Holst

Dato : 19-12-05 20:17

Jacob Vind wrote:

> Hmm, er det ikke HMV du tænker på? Jeg kan heller ikke erindre Stereo
> Studio her i københavn, men jeg kan huske HMV og beliggenheden af den
> passede vist meget godt med ovenstående såvidt jeg husker.

HMV lå ikke inde i en baggård.

Stereo Studie lå inde i baggård. Den var i to etager, halvt ned i en
kælder, og halvt op på en mezzanin heder det vel. Øverst havde de
cd'ere, og nederst havde de vinyl. Placeringen var som sagt ned ad
Strøget en lille smule længere end Jorcks Passage - som jeg husker det i
hvert fald.

Jeg er sikker på, at den lå der, da jeg flyttede til storbyen i 1989.
Lukkede sandsynligvis et par år senere.

Det er før WWW's tid, så det er nok svært at finde dokumentation derfor.

Fra : Martin T.

Dato : 20-12-05 01:21

"Holst" <newsdec05@shelter.dk> wrote in message

> HMV lå ikke inde i en baggård.

Før HMV flyttede til det sted der idag er TDC shop lå den i en "baggård" det
var da i alt fald en lille gyde. Der ligger en butik der sælger t-shirts med
"sjove" tekster der idag.

Mvh
Martin T.

Fra : ML-78

Dato : 21-12-05 21:35

Holst skrev:

> Jeg er sikker på, at den lå der, da jeg flyttede til storbyen i 1989.
> Lukkede sandsynligvis et par år senere.
>
> Det er før WWW's tid, så det er nok svært at finde dokumentation
derfor.

Det lyder mærkeligt, at der skulle have ligget en Stereo Studio i
København. På deres hjemmeside, www.stereostudio.dk, kan man klikke
"Info", derefter "Historie" og læse en grundig gennemgang af deres
historie, men der nævnes ikke noget om en butik i København.

ML-78

Fra : Peter T.

Dato : 19-12-05 18:52

David Rasmussen ristede følgende runer:

> Har der nogensinde ligget en Stereo Studio i København?

Ja. På strøget. Men den er lukket for en sjat år siden.

--
Mom "Let’s show how you’ve learnt all the months of the year. Janu.."
Daughter "Ary!"

Fra : ML-78

Dato : 21-12-05 21:38

Peter T. skrev:

> Ja. På strøget. Men den er lukket for en sjat år siden.

Ok, endnu én der husker butikken. Så er der måske noget om snakken. Hvis
den lukkede igen er det måske årsagen til, at de har valgt at forbigå
den i tavshed på deres hjemmeside.

ML-78

Fra : Martin T.

Dato : 22-12-05 04:10

"ML-78" <nneewwss@DELETETHISkabelmail.dk> wrote in message

> Ok, endnu én der husker butikken. Så er der måske noget om snakken. Hvis
> den lukkede igen er det måske årsagen til, at de har valgt at forbigå
> den i tavshed på deres hjemmeside.

Nu mailede jeg Sterio Studio og spurgte.. De bekræftigede at der lå en butik
på strøget midt i firserne..

Mvh
Martin T.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-12-05 14:09

David Rasmussen skrev:
> [...]

hæhæ, ellers bliver det mere end blot moralske tømmermænd

> TP er på Sjælland hvad Stereo Studio er i Jylland.

Jeps, men vi har også fået en TP i Århus nu!

Mikkel

Fra : Holst

Dato : 18-12-05 22:31

Michael Meidahl Jensen wrote:

> hvad er TP for noget ,tror at jeg giver damen filmen i julegave

TP Musikmarked. Har butikker på Sjælland. Samme tilbud finder du ofte i
Stereo Studio i Jylland.

http://www.tpmusik.dk

Fra : Christian Andersen

Dato : 18-12-05 22:39

Holst wrote:

> TP Musikmarked. Har butikker på Sjælland. Samme tilbud finder du ofte i
> Stereo Studio i Jylland.

TP er også åbnet i Frederiksgade i Århus.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!