ang. den nye bio i Horsens
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 18-12-05 12:20

Jeg var inde at se King Kong i Onsdags i den nye Bio i Horsens og jeg
undrede mig over nogle ting.

Længden af reklamerne inden filmen er vist blevet diskuteret i en anden
tråd, men jeg lagde mærke til at billedet blev sløret og skulle fokusere
gentagne gange i filmen. Det virkede irriterende når man nu havde betalt
100,- for at se film.

Desuden forstår jeg ikke hvorfor man laver en ny bio uden at bruge penge på
digital projektion. Er det kun i Århus de har det indtil videre?

Mvh Anders

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-12-05 12:27

"Anders B. Hyltoft" <dslFJERNDETTE142221@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tråd, men jeg lagde mærke til at billedet blev sløret og skulle fokusere
> gentagne gange i filmen. Det virkede irriterende når man nu havde betalt

Det kunne godt lyde som autofocus. Eller en dårlig operatør.

> Desuden forstår jeg ikke hvorfor man laver en ny bio uden at bruge penge
> på digital projektion. Er det kun i Århus de har det indtil videre?

Det er nok fordi digitalt koster kassen og at der stadig ikke ligger noget
fast
med hensyn til standarder.

Fra : Holst

Dato : 18-12-05 12:35

Anders B. Hyltoft wrote:

> Desuden forstår jeg ikke hvorfor man laver en ny bio uden at bruge penge på
> digital projektion. Er det kun i Århus de har det indtil videre?

Fordi priserne vist er ret hæftige. Det findes mig bekendt da også i
København.