Skærme
Fijala 3554
Video-Briller / Head-Mounted-Display Hvor ~
Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 18-12-05 12:10

Hej.

På grund af stærkt nedsat (centralt) syn, er jeg på jagt efter subj.

Helst et sted hvor jeg kan få lejlighed til at teste varen inden køb.

På forhånd tak.
Jan

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 18-12-05 13:13

> På grund af stærkt nedsat (centralt) syn, er jeg på jagt efter subj.

Hej
Hvad med hjælpemiddelcentralen i din kommune ?
/ad

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 18-12-05 13:57

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.rch> wrote in news:43a55224$0
$47045$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hej
> Hvad med hjælpemiddelcentralen i din kommune ?
> /ad

Hej
Tak for tippet, men jeg har ikke set dette udstyr, her i Greve/Roskilde.
Jeg forestiller mig også at udvalget er større på det "fri" marked.
Hilsen
Jan

Fra : Th Frydensberg

Dato : 24-12-05 19:57

"Jan Lund Rasmussen" <jan-lund-rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> På grund af stærkt nedsat (centralt) syn, er jeg på jagt efter subj.
>
> Helst et sted hvor jeg kan få lejlighed til at teste varen inden køb.

http://www.eschenbach.com/ kik i deres pdf katalog om der er noget du kan
bruge !
/th