Køb af trolly kuffert på nettet
Fra : Poul Erik

Dato : 18-12-05 02:38

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at finde et sted på nettet hvor jeg kan købe en god
kvalitet trolly kuffert som jeg kan medbringe som håndbagage på fly.

Er der en der kender en internetbutik - helst i Danmark?
Mvh. - Poul Erik

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 18-12-05 10:07

Poul Erik <ea40@c.dk> skrev:
>Hej

> [...]

Kan købes på sas webshop - sas.dk
Vits Breaks

Fra : Preben Andersen

Dato : 18-12-05 10:49

"Poul Erik" <ea40@c.dk> wrote in message
> [...]
> god kvalitet trolly kuffert som jeg kan medbringe som håndbagage på fly.
>
> Er der en der kender en internetbutik - helst i Danmark?

Hvorfor dog købe på nettet. En sådan kuffert kan du finde i ethvert
supermarked eller taskeforretning, også i god kvalitet.

mvh
Preben

Fra : Poul Erik

Dato : 18-12-05 21:27

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> [...]
>

> Hvorfor dog købe på nettet. En sådan kuffert kan du finde i ethvert
> supermarked eller taskeforretning, også i god kvalitet.

Jeg prøver en taskeforretning i morgen. Også tak for de andre link. SAS
webshoppen havde et par kabinetasker så nu ved jeg lidt om prisniveauet.

Mvh. - Poul Erik

Fra : Lars Holst

Dato : 18-12-05 13:14

"Poul Erik" <ea40@c.dk> said in

> [...]
> fly.
>
> Er der en der kender en internetbutik - helst i Danmark?

Har du særlige krav til den?
Jeg har for nylig købt en der var særlig indrettet til Fotoudstyr og
Notebooks.
http://www.lowepro.com/Products/Backpacks/notebook_camera/Rolling_CompuTrek
ker_Plus_AW.aspx
Det er en super taske men så skal man også have det særlige behov.

--
Lars Holst