Mast-Jägermeisters vildtbeskyttelse!
Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-05 01:20

I min barndom hed det på Flensburg-bitterlikør-flaskens etiket med ret
store bogstaver at jægeren "i Guds navn beskytter og respekterer
vildtet".

Så kom Gammel Dansk og forgudede også på sin bitter-etiket
dyrelystmordernes lommelærke.

Hvorfor er den gamle danske oprindelsesby nu udeladt på etiketten og
der står "Mast" som start på firmanavnet Jægermeister?

Greenpeace beskytter ikke dyr på nogen måde, men jægerønsketænkningen
går på at ved at tynde ud i vildtbestanden i skovene, får dyret en
ærefuld død og sygdom bryder ikke ud pga overbefolkning.

Er det de svageste, sygeste og dummeste hjorte, der lar sig skyde?
Jægerne vil ihvertfald helst bruge deres kvote på de stærke, der har
overlevet til at sætte et stort gevir med mange forgreninger, et
super-trofæ

Fra : sailor99

Dato : 19-12-05 19:08

Dine "synspunkter" er efterhånden fortærskede, Bo Warming, og de bliver ikke
mere interessante af at blive placeret i en nyhedsgruppe, hvor de ikke hører
hjemme.

FUT over i dk.fritid.jagt, hvis du mangler legekammerater.

Georg