Hus i Roskilde ?
Fra : Autocadster

Dato : 17-12-05 23:20

Nogen der kan adressen på det der meget diskrete julepyntede hus i Roskilde
?

Fra : Rune Christiansen

Dato : 18-12-05 00:53

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> wrote in message
> Nogen der kan adressen på det der meget diskrete julepyntede hus i
> Roskilde ?

Hej.

Jeg vil ikke give den præcise adresse her... men kan da nævne at det er på
drosselvej

Fra : Autocadster

Dato : 18-12-05 21:43

I et indlæg tastede Rune Christiansen sig til følgende:
> Jeg vil ikke give den præcise adresse her... men kan da nævne at det
> er på drosselvej

Hu!! manden har været i tv og har åbningstid så folk kan komme ind og se, så
hvad skulle være hemmeligt ved den fulde adresse.

(man er btw ikke i tvivl om numeret på Drosselvej, det er en anelse
overkill)

Fra : Rune Christiansen

Dato : 20-12-05 19:25

> [...]
> så hvad skulle være hemmeligt ved den fulde adresse.
>
> (man er btw ikke i tvivl om numeret på Drosselvej, det er en anelse

Det er muligt, det har været i tv. har jeg ikke set.... men i princippet er
det vel forkert at bare at lægge andre folks adresse ud på nettet.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-12-05 20:46

On Tue, 20 Dec 2005 19:24:51 +0100, "Rune Christiansen"
<larz_prime@hotmail.com> wrote:

>Det er muligt, det har været i tv. har jeg ikke set.... men i princippet er
>det vel forkert at bare at lægge andre folks adresse ud på nettet.

TDC Forlag gør det da i stor stil.

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : mk\(5220\)

Dato : 18-12-05 14:55

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan adressen på det der meget diskrete julepyntede hus i
> Roskilde ?
http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051128/LN_ROSKILDE/111280129/3000/LN_TAASTRUP

Mvh Morten