Sovsekande ?
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-05 23:08

Er der nogen her i gruppen,der kan anbefale en god sovsekande/sovseskål
..Sidste år købte jeg 2 termo sovsekander da jeg mente det var
alletiders,men var spild af penge så de ryger ud nu.Når man hælder sovsen ud
render det ned af siderne og sviner over det hele.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Inger Pedersen

Dato : 18-12-05 14:20

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alletiders,men var spild af penge så de ryger ud nu.Når man hælder sovsen
> ud render det ned af siderne og sviner over det hele.

Hvad med at købe en sovseske i stedet?

Hilsen Inger

Fra : Hauge

Dato : 18-12-05 14:55

Hej
Inger Pedersen wrote:
> Hvad med at købe en sovseske i stedet?

Og hvis den er for svær at bruge, så en pumpetermokande, dem man bruger til
kaffe..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051218135517@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 15:14

> Hej
>
> Og hvis den er for svær at bruge, så en pumpetermokande, dem man bruger
> til kaffe..
>
> /Hauge

Hej Hauge

De er ikke svære at bruge,men når de sviner sådanne er designet forkert..Man
kan da som du siger bruge pumpetermokande,men ser nu ikke pænt ud på et
julebord .
Jeg bruger de gamle sovseskåle med skeer igen.

Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 15:12

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med at købe en sovseske i stedet?
>
> Hilsen Inger

Hej Inger

Jeg har skam sovseske.Nu syntes jeg jo det var skønt med de termo
sovsekander,når man er mange mennesker.
Hilsen Anne