testing af firewall
Fra : andy

Dato : 17-12-05 18:58

Er der nogen der kender en side hvor man kan teste sin firewall er god nok?

Fra : Martin Schultz

Dato : 17-12-05 18:05

andy <andy@mail.dk> skrev 2005-12-17:
> Er der nogen der kender en side hvor man kan teste sin firewall er god nok?

http://sikkerhed-faq.dk/hjemme_pc#firewall

men hvis du meget gerne vil scanne dine firewall kan du kigge på
pcflank.com

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Anon

Dato : 18-12-05 13:29

andy wrote:
> Er der nogen der kender en side hvor man kan teste sin firewall er god nok?

Hvad mener du med "god nok"?

Anon

Fra : andy

Dato : 18-12-05 20:40

Anon wrote:

> Hvad mener du med "god nok"?
>
> Anon
Om jeg har nogle sikkerheds huller opne.

Fra : Jens G

Dato : 18-12-05 14:18

On Sat, 17 Dec 2005 18:58:21 +0100, andy <andy@mail.dk> wrote:

>Er der nogen der kender en side hvor man kan teste sin firewall er god nok?

Hvis du mener test af om du har åbne porte, kan du prøve her:
http://www.grc.com/default.htm og bladre ned til "ShieldsUP!"

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.