Lukket dekobøje
Fra : Allan Hansen

Dato : 17-12-05 10:14

Da "ham der tyskeren" har lagt min dekobøje et eller andet sted må jeg nok
købe en ny. Jeg er interesseret i en mindre, max 30 l lukket deko/hæve bøje,
der kan fyldes med feederslangen. Er der nogen der har gode ideer til
modeller.

Allan Hansen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 17-12-05 10:59

"Allan Hansen" <enghansFjern@Fjernpost.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> deko/hæve bøje,
> der kan fyldes med feederslangen. Er der nogen der har gode ideer

Kan du ikke bare bruge en plastikpose med en snor i hanken

Søren Arnvig

Fra : Allan Hansen

Dato : 17-12-05 12:16

"Søren Arnvig" <sarnvig@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke bare bruge en plastikpose med en snor i hanken

God ide... Et IKEA indkøbsnet er lige den rette størrelse så skal det bare
lige lukkes

Allan Hansen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 17-12-05 16:31

"Allan Hansen" <enghansFjern@Fjernpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>Er der nogen der har gode ideer til modeller.

Jeg tror Halcyon laver en.. meeen jeg ved ikke om du kan møde op med grej
der står halcyon på? :P

mvh
Jonas

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-12-05 18:23

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tror Halcyon laver en.. meeen jeg ved ikke om du kan møde op med grej
> der står halcyon på? :P

Så bliver han sq da moppet resten af sine dage
Prøv at forestille dig undskyldningerne... ja, det er ikke min...jeg har
lånt den af en ven...ikke en særlig god ven...min egen blev væk på et
vrag...hold nu op med at se sådan på mig...Gutter, skal vi ikke ha pizza og
øl...jeg giver

Med humoristisk hilsen
JZC

Fra : Allan Hansen

Dato : 17-12-05 19:00

"Johnny Christensen" <johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lånt den af en ven...ikke en særlig god ven...min egen blev væk på et
> vrag...hold nu op med at se sådan på mig...Gutter, skal vi ikke ha pizza

Ha Ha Ha... Ja jeg skulle nok høre for at det er sådan en som en eller anden
chef i et pyramidespil siger at alle skal bruge )
Halcyon laver da ( lige som andre ) nogle produkter i god kvalitet og jeg
har da kigget på deres lille bøje på 60 lbs. Så vidt jeg kan se er den ikke
lukket og man skal op i de større før at de er lukkede. Buddy/AP-Valve har
også nogle der er lukket men jeg synes det er uklart hvilke der er lukket,
har indblæsningsventil eller egen flaske. Som et tillæg vil jeg gerne have
at den kunne sidde under elastikkerne på min Diverite vinge.

Allan Hansen

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-12-05 19:37

> [...]
> har indblæsningsventil eller egen flaske. Som et tillæg vil jeg gerne have
> at den kunne sidde under elastikkerne på min Diverite vinge.

Kommer da lige i tanke om at Aqua-Tech vist nok laver den bøje du leder
efter. Allan Greisen forhandler dem, prøv lige sende ham en mail.
www.greisen.dk

mvh
JZC

Fra : anders

Dato : 18-12-05 10:50

Allan Hansen skrev:

> Halcyon laver da ( lige som andre ) nogle produkter i god kvalitet og jeg
> har da kigget på deres lille bøje på 60 lbs. Så vidt jeg kan se er den ikke
> lukket og man skal op i de større før at de er lukkede.

Jeg mener nu at alle deres bøjer er lukkede
http://www.halcyon.net/mc/dam.shtml

Den der hedder small er ikke meget større end en stor knytnæve, er
lukket og har indblæsningsnippel til LP-slange som de andre lukkede.
Halcyon laver ikke bøjer med separate flasker.

mvh
anders

Fra : Allan Hansen

Dato : 18-12-05 13:37

"anders" <anbope@ruc.dk> skrev i en meddelelse
>Jeg mener nu at alle deres bøjer er lukkede

Det er de nu ikke. Den type jeg er interesseret i omkring str 60 lbs er den
type som Halcyon kander liftbag
http://www.halcyon.net/mc/liftbags.shtml
Desværre er denne str 60 lbs semi-closed ( åben i bunden )

>Den der hedder small er ikke meget større end en stor knytnæve, er
>lukket og har indblæsningsnippel til LP-slange som de andre lukkede.
>Halcyon laver ikke bøjer med separate flasker.

Jeg skrev at AP-Valves var med separat flaske

Allan Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 19:41

Allan Hansen wrote:
> Det er de nu ikke. Den type jeg er interesseret i omkring str 60 lbs
> er den type som Halcyon kander liftbag
> http://www.halcyon.net/mc/liftbags.shtml
> Desværre er denne str 60 lbs semi-closed ( åben i bunden )

forviringen skyldes nok at du skriver decobøje men mener hævegæk.
så den du har kik på er SC60 men tag dog og købe en CC80 den fylder ikke ret
meget mere, og så er den som du vil have den.

så vidt jeg ved, er det kun Halcyon der æave "ægte" CC bøjer, ud over dem
som har en seperart flaske på siden.

mvh Morten