Uspec. Uden Bad/Wc i Egypten
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 17-12-05 08:58

Hej Allesammen

Mig og kæresten har nu besluttet os for at tage til Ægypten og holde
jul, men inden vi bestiller vil vi gerne lige stille et enkelt
spørgsmål.

Vi regner med at tage med apollorejser og de har noget, som hedder
Uspec Uden Bad/Wc. Dvs. at man ikke kan være sikker på at have eget
bad og toilet. Men skriver de bare det for at lokke folk til at købe
en dyre rejse eller kan de rent faktisk tilbyde et holet værelse hvor
der er bad og toilet på gangen???

Er der nogen, der har oplevet at blive indkvarteret et sted uden eget
bad og toilet?

M.V.H
Jimmi

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 17-12-05 11:08

wolff13@gmail.com wrote:

: Er der nogen, der har oplevet at blive indkvarteret et sted uden eget
: bad og toilet?

Njææh... Det er nok veldig sjelden. Men det som kanskje skjer litt oftere
er at man må dele en leilighet med to soverom og ett bad med noen andre.
Altså at man har eget soverom, men må dele baderom med en annen eller et
annet par.

Som regel gjør prisen det mer enn verdt det...

Bjørn
http://www.iposeogsekk.com/

Fra : Coppi

Dato : 19-12-05 09:47

Hej.

Hvis I er vant til at rejse på lavbudget, så er det vel ok.

Jeg ville aldrig, aldrig tage til nogen som helst arabiske lande, uden, at
være sikker på et mindst 4 * hotel.

Vi synes de på en eller anden måde regner os for ingenting på de 2 og 3 *
hoteller, derimod er alle venlige og hjælpsomme på de 4*, vi har prøvet
begge dele.

Derimod har vi slet ingen problemer i østen, med de små 2* hoteller, dem vil
vi faktisk helst bo på. Vi er heller ikke bange for, at rejse uspecifeceret
til østen , men jeg ville aldrig gøre det til Egypten.

Andre er sikkert uenige, men det er nu min faste overbevisning.
coppi