Justering af checkbox?
Fra : Martin Ploug

Dato : 16-12-05 23:17

Hej

Jeg har en checkbox, som jeg gerne vil have justeret, så
den lægger sig helt ud i venstre side af en celle.
Er det muligt?

Jeg har prøvet med
style="margin-left:0px og
style="padding-left:0px"

uden held. Så er det måske ikke muligt?

Jeg synes også jeg på et tidspunkt har set, at man kan ændre udseende
på en checkbox, men kan selvfølgeligt ikke huske, hvor jeg har set det.

Kan nogen her måske henvise mig til steder, hvor der står noget om
justering og formatering af checkboxe?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-05 23:34

Martin Ploug skrev:

>Jeg har prøvet med
>style="margin-left:0px og
>style="padding-left:0px"
>
>uden held. Så er det måske ikke muligt?

Hvad har du sat det på?

Hvis du sætter det på <td> så burde padding da virke.

Ellers, ved du jo næsten, hvad vi vil svare, kom med et
online-eksempel.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-12-05 23:45

> Hvad har du sat det på?
>
> Hvis du sætter det på <td> så burde padding da virke.
>
> Ellers, ved du jo næsten, hvad vi vil svare, kom med et
> online-eksempel.

Hej Knud

Jeg havde sat det i input tag'et. Det hjalp lidt, da jeg satte det
i td tag'et, som du skrev - klart nok
Tak for det.

Jeg vil gerne kunne rykke det lidt længere ud, så det flugter med
tekstfelterne ovenover, hvis det er muligt. Ellers må det være find,
somdet er.

Her er eksemplet

http://www.detour.dk/blandet/login.htm

- Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-12-05 00:59

Martin Ploug wrote:
> Jeg vil gerne kunne rykke det lidt længere ud, så det flugter med
> tekstfelterne ovenover, hvis det er muligt. Ellers må det være find,
> [...]

input {
margin-left: 0;
}

gjorde udslaget i min FF

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-12-05 01:19

> input {
> margin-left: 0;
> }
>
> gjorde udslaget i min FF

Ja tak, det ser ud til at fungere i FF, men
ikke i IE. Men det er også ok.

- Martin