Et værelse under karneval i rio
Fra : Line

Dato : 16-12-05 13:44

hej
Jeg selv og en veninde rejser til Brasilien i starten af februar måned.
Vi påtænker at tage til karneval i Rio De Janeiro, men har hørt, at det
er meget svært at finde et billigt sted at sove. Er der nogen der kender
en pålidelig hjemmeside, hvor jeg kan booke et værelse, eller måske et
billigt hotel? Det behøver ikke være særlig fancy eller komfortabelt, så
læge det er billigt og ikke ligger i et alt for skummelt kvarter!

på forhånd tak

Line

Fra : Holst

Dato : 16-12-05 14:12

Line wrote:

> [...]
> billigt hotel? Det behøver ikke være særlig fancy eller komfortabelt, så
> læge det er billigt og ikke ligger i et alt for skummelt kvarter!

hotels.com plejer at kunne levere en række bud. En hurtig søgning på
ophold fra 4.-11. februar afslører, at det billigste hotel kan klare det
for 423 kr. pr. overnatning. Fås også dyrere.

Fra : Line

Dato : 16-12-05 22:30

Holst skrev:

> hotels.com plejer at kunne levere en række bud. En hurtig søgning på
> ophold fra 4.-11. februar afslører, at det billigste hotel kan klare det
> for 423 kr. pr. overnatning. Fås også dyrere.

tak for hjælpen- det vil jeg prøve!