/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Nyt om GSX-R 250'er drosling
Fra : Jon Larsen


Dato : 11-06-01 14:14

Ringede til Køge Mc center idag, og spurgte til M-Max boksen.
Han sagde at jeg ikke kunne bruge den til noget efter som 91 modellen ikke
er droslet !!!!
Men 89-90 modellen er droslet i 6.gear.

De havde forsøgt sig at sætte den på en 250'er men det gav ikke noget påstod
han...

Jes... din model er fra 90 ikke ???

Hvis ikke 91 modellen er droslet.. hvor pokker en mine 45 eller 54 Hk'er så
henne ???????


--
MVH.
Jon larsen. som er ret forvirret lige nu !
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




 
 
Jes Vestervang (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 12-06-01 00:32

Jon Larsen wrote:

> Ringede til Køge Mc center idag, og spurgte til M-Max boksen.
> Han sagde at jeg ikke kunne bruge den til noget efter som 91 modellen ikke
> er droslet !!!!
>
Øhh, nå?!? Gad nok vide hvad hestene så foretager sig :-/

> Men 89-90 modellen er droslet i 6.gear.
>
Nåda... :-?

> De havde forsøgt sig at sætte den på en 250'er men det gav ikke noget
> påstod han...
>
> Jes... din model er fra 90 ikke ???
>
Jo.

> Hvis ikke 91 modellen er droslet.. hvor pokker en mine 45 eller 54 Hk'er
> så henne ???????
>
Hmm, godt spørgsmål. Jeg er egentlig lidt forvirret %-\
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Bent Madsen (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Bent Madsen


Dato : 12-06-01 17:39


>
> > Hvis ikke 91 modellen er droslet.. hvor pokker en mine 45 eller 54 Hk'er
> > så henne ???????

MUHAHAHA!!!.. de er kravlet over på min....
min cykel yder HELT vildt meget.. åbenbart..

for jeg var ude at ræse med en af vennerne der også har en minigixxer..
og han kunne SLET ikke følge med i de høje omdr.. .. (hvor min går 250cc's
grassat)

hans er :
suzuki gsx250r - 89'er
kørt : 48000 km (ca.)
orig udstødning
stillet div. ting... for ½ år siden.. (hvilket gav den et spark "siger
han")

han er meget lettere end mig (30kg lettere)
.... og alligevel havde han svært ved at følge med..
.... i svingene holdte han sådan ok med... men det er mig der ikke er god til
sådan noget endnu..
men på lige strækninger der tog jeg ham HVER gang!!...


- Stefan
..... glad for min lille gixxer..



Jon Larsen (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 12-06-01 21:30


>
> hans er :
> suzuki gsx250r - 89'er
> kørt : 48000 km (ca.)
> orig udstødning
> stillet div. ting... for ½ år siden.. (hvilket gav den et spark "siger
> han")
>
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hvornår er din fra.... hvad er det lavet på den....bare alm. service
eftersyn ???

Hvis mine hk'er er kravlet over på din... vil jeg gerne bare have halvdelen
tilbage !!

Efter sigende skulle 89 samt 90 modellen som sagt kun være droslet på
topfarten i 6.gear og 91 modellen skulle slet ikke være droslet ... Min er
fra 91 og død som en sild.... ( dvs. den har kun 30 hk. )





Armand (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 12-06-01 22:39


Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en
news:j2vV6.9002$rs4.1127941@news010.worldonline.dk...
>
> Hvornår er din fra.... hvad er det lavet på den....bare alm. service
> eftersyn ???
> Efter sigende skulle 89 samt 90 modellen som sagt kun være droslet på
> topfarten i 6.gear og 91 modellen skulle slet ikke være droslet ...
Min er
> fra 91 og død som en sild.... ( dvs. den har kun 30 hk. )

Man burde måske ligefrem arrangere en "track-hour" for 250'er Gix'ere,
så man over et antal starter kunne danne sig et indtryk af spændet
iblandt de fremmødte :-/

--
Armand.



Jon Larsen (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 13-06-01 06:22


>
> Man burde måske ligefrem arrangere en "track-hour" for 250'er Gix'ere,
> så man over et antal starter kunne danne sig et indtryk af spændet
> iblandt de fremmødte :-/
>
> --
> Armand.
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det lyder som en ret spændene ide....
Så skal man bare finde ud af hvornår,hvor og hvordan... Kender ikke lige
såen en motor-bane tingest man kan "låne" !

Da jeg fik min rullet ude ved MP, var der i øvrigt en anden baby gix der var
blevet rullet... den gik mildt sagt ad pommeren til... havde omkring 22 - 23
hk'er. Så med det taget i betragtning er jeg vel egentlig heldig...


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.






Armand (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 13-06-01 16:07


Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en
news:ZLCV6.12096$rs4.1229388@news010.worldonline.dk...
>
> >
> > Man burde måske ligefrem arrangere en "track-hour" for 250'er
Gix'ere,
> > så man over et antal starter kunne danne sig et indtryk af spændet
> > iblandt de fremmødte :-/
> Det lyder som en ret spændene ide....
> Så skal man bare finde ud af hvornår,hvor og hvordan... Kender ikke
lige
> såen en motor-bane tingest man kan "låne" !

Mnjaeh :-/
Hvad med drag-session'en i vandel? Er der ikke nogen form for P-kørsel
dér?

> Da jeg fik min rullet ude ved MP, var der i øvrigt en anden baby gix
der var
> blevet rullet... den gik mildt sagt ad pommeren til... havde omkring
22 - 23
> hk'er. Så med det taget i betragtning er jeg vel egentlig heldig...

Fælles tilmelding til Power-meet i Randers??

--
Armand.




Jes Vestervang (12-06-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 12-06-01 23:32

Bent Madsen wrote:

>
> >
> > > Hvis ikke 91 modellen er droslet.. hvor pokker en mine 45 eller 54
> > > Hk'er så henne ???????
>
> MUHAHAHA!!!.. de er kravlet over på min....
> min cykel yder HELT vildt meget.. åbenbart..
>
> for jeg var ude at ræse med en af vennerne der også har en minigixxer..
> og han kunne SLET ikke følge med i de høje omdr.. .. (hvor min går 250cc's
> grassat)
>
Hmmmmm... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om min gixxer :-/ Den ny
motor (kombineret med at 'krabberratorerne' kunne åbne helt :), gav den et
vældigt spark i røven. Tophastigheden ligger omkring 160-170 når jeg prøver
at klemme mig ned bag kåben (nogensinde prøvet at stoppe en elefant i et
hundehus?). Så, deeeet... Powerwheelies i 2. gear (og 1. for den sags
skyld) er dog helt umulige. Hvis den skal på bavlehjul, så skal der fedtes
med koblingen (og det har jeg ikke lyst til, for så kan det sgu osse være
lige meget).
Nu skal jeg bare have den ny motor på igen når 2. gear er lavet, have
forbundet m-max dimsen rigtigt og så må jeg jo se om den bliver mere wild
og woldsom
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Dennis Sørensen (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Dennis Sørensen


Dato : 13-06-01 04:53

> Tophastigheden ligger omkring 160-170 når jeg prøver
> at klemme mig ned bag kåben.

Da min havde de 19Hk toppede den ved 160
Og nu med de 31Hk kan den køre 175


> Nu skal jeg bare have den ny motor på igen når 2. gear er lavet, have
> forbundet m-max dimsen rigtigt og så må jeg jo se om den bliver mere wild
> og woldsom

Min teori på de manglende m-max heste.
Låget oven på luftfilter kassen har den et andet funktion end, at begrænse
den luft mængde der kan løbe igennem kassen?
Jeg har lige prøvet at pillet den af for at se hvad der vil ske.
Det første jeg laget mærke til var, at den lyden lød meget beder, fedt
tænkte jeg -Nu har jeg lige sparet 1,5K på en ny potte Men men den
havde mistede en del af sine kræfter -Hmm
Kan man ikke indstille karburatorerne til den øget mængde luft, så den
kommer til at køre godt/beder?




Jon Larsen (13-06-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 13-06-01 21:54


-Hmm
> Kan man ikke indstille karburatorerne til den øget mængde luft, så den
> kommer til at køre godt/beder?
>
>
> ´xxxxxxxxxxxx´snip snap xxxxxxxxxxxx

Joooeehh.. størrer dyser så blandingen ikke bliver for mager ?!?!?!


--
MVH.
Jon larsen.
GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
Laser-lyd.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177526
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408691
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste