Brændeovn fra tjekkiet?
Fra : tb

Dato : 16-12-05 10:15

Jeg har set på en Grand Max (Store Klaus) brændeovn med vand som jeg er
meget interesseret i. Den koster 13.000 i dk

Den bliver lavet i tjekkiet, og flere butikker dernede sælger den til
omregnet 5.800

Det er en stor nok prisforskel til at jeg godt gider tøffe derned med en
trailer og lave en tur ud af det, men tror I der er noget jeg skal være
særlig opmærksom på i den forbindelse ?
Mvh TB

Fra : Martin

Dato : 16-12-05 12:57

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er en stor nok prisforskel til at jeg godt gider tøffe derned med en
> trailer og lave en tur ud af det, men tror I der er noget jeg skal være

evt at det ikke er ds godkent,så skal der vist være 50 cm til brændbart
materiale,der er vel nok en del mere,ring evt til din skorstensfejer,han
giver gratis og korrekte råd med et smil

Martin

Fra : Torben

Dato : 19-12-05 12:48

> [...]
>
> Det er en stor nok prisforskel til at jeg godt gider tøffe derned med en
> trailer og lave en tur ud af det, men tror I der er noget jeg skal være

Hej,

Kan du lægge et link til den ?

Mvh. Torben

Fra : tb

Dato : 19-12-05 21:23

Søg på google på

Ross + Sohn (fabrikat) GRAND MAX (model)

Der kommer en del firmaer op..

----

Fra : Torben

Dato : 20-12-05 10:53

> Søg på google på
>
> Ross + Sohn (fabrikat) GRAND MAX (model)
>
> Der kommer en del firmaer op..
>
> ----

Takker, men der kommer ikke et eneste link om brændeovne op ?

-Torben

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-12-05 13:13

On Tue, 20 Dec 2005 10:53:17 +0100, "Torben" <trp@(remove)hajq.dk>
wrote:

>Takker, men der kommer ikke et eneste link om brændeovne op ?

prøv at nøjes med "Grand Max"

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22grand+max%22&btnG=S%C3%B8g&meta=

(håber du kan tjekkisk

Fra : Torben

Dato : 20-12-05 13:21

Her er et link på engelsk : http://www.haassohn-rukov.cz/index_en.htm

Fra : tb

Dato : 20-12-05 18:39

> Her er et link på engelsk : http://www.haassohn-rukov.cz/index_en.htm

Det er producenten du har der. Men der er mange. Flest er dog postordre
bikse (gad vide hvordan de klarer 200kg med posten?). Meeen eftersom det er
det, arbejder jeg på at få en af dem til at smide med en fragtmand

Beklager jeg går lidt stille med dørene, men jeg er lidt nervøs for at få
den danske importør på nakken (ved ikke om han reelt har nogle at komme
efter, men alligevel :-/

Hvis jeg ikke kan få sendt, så henter jeg i februar. Skal nok give en
melding om hvordan det gik

Er der nogen der vil købe en normal brændovn ;.)

Fra : Torben

Dato : 20-12-05 13:20

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at nøjes med "Grand Max"
>
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22grand+max%22&btnG=S%C3%B8g&meta=
>
> (håber du kan tjekkisk

Takker - det var mig der fejlede, havde sat google hårdt til Dansk, doough.

-Torben