Mad og drikke med relation til kærlighed
Fra : Charlotte West

Dato : 15-12-05 23:17

Hej alle NG mad+drikke

Jeg skal til polterabend næste onsdag, arrangeret for vores søde
klassekammerat Henriette fra lærerseminariet.
I den anledning skal vi medbringe noget mad eller drikke med relation
til kærlighed??????
Nogle her der har nogle gode forslag?
Det kan være alt lige fra konfekt til soft drink eller stuvning.
Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er brændende kærlighed, og
den er selvfølgelig "taget" af én af de andre.

Forslag modtages med kyshånd ;c)

De bedste hilsner
Charlotte West

Fra : nana sørensen

Dato : 16-12-05 01:09

"Charlotte West" <chaplin@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er brændende kærlighed, og
> den er selvfølgelig "taget" af én af de andre.

Negerkys?
kagemand med erektion?
havegrynskugler i bogstavform der skriver et lille digt?
Marcipanroser?

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-12-05 09:06

"Charlotte West" <chaplin@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Forslag modtages med kyshånd ;c)

Kyskager og forlovelseskranse?

Hilsen Inger

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-12-05 09:20

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kyskager og forlovelseskranse?

Jeg blev lige lidt nysgerrig, så:

eller elskovsbrød?
http://www.sol.dk/opskrifter/samlingen/o0810066.html

eller "dampende hed affære"?
http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?PageID=3664

eller "sød kærlighed"
http://www.maduniverset.dk/show_opskrift.phtml?uid=1149&tid=1

Du kan evt. selv google videre, f.eks. på elskov eller kærlighed eller...+
suppe eller kage eller...

Hilsen Inger

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-12-05 10:51

Better Than Sex Cake:
<http://xrl.us/betterthansex> (kort link til Google Groups)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Keysersoce

Dato : 16-12-05 10:21

Hvad med denne, den er god.

http://www.hvadskalvilave.dk/opskrift/index.html

Gazpachoshots

6 shots

200 g cherrytomater - 12-15 stk
1/4 agurk
1/2 rød peber
1-2 minisalatløg el. 1 skive alm. salatløg
1/4-1/2 fed hvidløg
1-2 tsk citron
1 spsk olivenolie
1 tsk salt
6-8 isterninger
vodka

Sådan gør du

Flå først tomaterne - skær et lille kryds i bunden af hver tomat,
læg dem i kogende vand i et minut og overhæld dem derefter straks med
koldt vand, pil derefter skindet af dem.
Rens resten af grønsagerne og blend det hele. Smag til med citronsaft,
olie og salt.
Stil gazpachoen køligt indtil servering.
Ved serveringen blendes gazpachoen med isterningerne, hældes i
shotglas og tilsættes vodka.

Fra : Keysersoce

Dato : 16-12-05 10:25

Glemte lige gå under Forretter find den. Den har relation til alt
omkring kærlighed og polterabend. Den er kærlig og sjov og så er den
altid god for en griner alt afhængigt af hvor meget vodka man kommer i
og hvor mange gange den drikkes i løbet af aftenen.

Fra : Angina

Dato : 16-12-05 17:38

> [...]
> Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er brændende kærlighed, og
> den er selvfølgelig "taget" af én af de andre.

Honninghjerter?

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 18-12-05 00:00

"Charlotte West" <chaplin@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle NG mad+drikke

> De bedste hilsner
> Charlotte West

"Forelskede hummerhaler"? Kirsten Hüttemeiers berømte og lækre opskrift

VH Pernille

Fra : Charlotte West

Dato : 18-12-05 23:48

1000 tak for alle jeres supergode erotiske og romantiske forslag!
Tænk at mad kan krydres med så meget kærlighed, - herligt!

Jeg vakler pt mellem to retter og har endnu ikke helt besluttet mig.
Enten de forelskede hummerhaler eller måske en dessert bestående af
vafler (blir jo hjerteformede når de deles i fire) med chokolademusse,
kyskager og passionsfrugter. En lidt hjemmelavet kombination, som jeg
meget vel kunne kalde noget romantisk; "Henriette's brudenat", måske
;c)

Endnu engang Tak.
Rigtig glædelig jul til alle her!

De bedste hilsner