Stanard font i Office 2003
Fra : Søren

Dato : 15-12-05 13:20

Hej

Kan det lade sig gøre at opsætte Microsoft Office 2003 således at den
altid starter op med den samme default font.

I øjeblikket bliver det Arial når jeg begynder at skrive noget, men det
vil jeg gerne ændre, således at alle nye dokumenter har en anden default
font.

Søren

Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-12-05 15:58

""Søren"" <srl_fjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I øjeblikket bliver det Arial når jeg begynder at skrive noget, men det
> vil jeg gerne ændre, således at alle nye dokumenter har en anden default
Hvis det er Word, du mener, skal du - i et tomt dokument - vælge Formater -
Skrifttyper. Find så den relevante skrift og klik på knappen Standard.

I de andre programmer i pakken gøres det på andre måder.

Jan

Fra : Søren

Dato : 16-12-05 16:19

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Standard.
>
> I de andre programmer i pakken gøres det på andre måder.

Tak for det. Det var lige hvad jeg havde brug for.

Søren

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-12-05 15:54

"Søren" <Fjerne_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det. Det var lige hvad jeg havde brug for.

Velbekomme!

Jan