Manglende Domæne ? (Ghost)
Fra :    ab©

Dato : 15-12-05 11:16

Nogen, der kan hjælpe mig med at finde løsningen:
Norton Ghost 9.0 spørger efter et domæne (- bruger og password), i
forbindelse med at jeg prøver at lave backup via mit netværk. Jeg kører ikke
med et domæne, men via samme arbejdsgruppe (hjælper ikke at indtaste
grp-navnet).
(Jeg har prøvet at hente hjælp i dk.edb.netværk)

ab (-c:)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-12-05 11:41

On Thu, 15 Dec 2005 11:16:14 +0100, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

> (Jeg har prøvet at hente hjælp i dk.edb.netværk)

Ja, men det var omkring midnat i nat. Du er en utålmodig mand.
Måske skulle du bare bruge din officielle support-kanal.

-A

Fra :    ab©

Dato : 15-12-05 12:18

> Ja, men det var omkring midnat i nat. Du er en utålmodig mand.
> Måske skulle du bare bruge din officielle support-kanal.

Tak for hjælpen - den var "uvurderlig"
Min forespørgsel gik nærmest på, at jeg er usikker om, hvilken NG
spørgsmålet egentlig hører til - nu kan du jo så selv afgøre, hvilken af
grupperne du (/ikke) vil besvare mig.

ab (-c:)

Fra : ///M

Dato : 15-12-05 12:26

ab© wrote:
> [...]
> at indtaste grp-navnet).
> (Jeg har prøvet at hente hjælp i dk.edb.netværk)

Kender ikke til programmet, men normalt vil man skulle indtaste
"maskinnavn\bruger" i stedet for domæne\bruger, når man ikke kører i
domæner, altså fx. workgroups

///M

Fra :    ab©

Dato : 16-12-05 00:48

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kender ikke til programmet, men normalt vil man skulle indtaste
> "maskinnavn\bruger" i stedet for domæne\bruger, når man ikke kører i
> domæner, altså fx. workgroups

"Gåden" er løst - Asbjørn ledte mig i den rigtige retning - der skulle kun
stå C (som drevbetegnelsen på target-drevet), så lagde programmet min sti
oven i - og det kører

ab (-c:)