Sende formular til email-adresse
Fra : Morten Steen

Dato : 11-06-01 13:43

Hej allesammen,

Jeg har tidligere skrevet om mine problemer med siden www.mit-laegehus.dk,
som jeg sysler lidt med. Nu er det lykkedes mig - takket være venlig hjælp
fra folk i dette forum - at få skrevet indtastede oplysninger på
bekræftelsessiden. Så langt så godt!
Mit næste problem er så, at selvom jeg i min FP2000 udtrykkeligt har bedt om
at få sendt den udfyldte formular (vi snakker om punktet E-Mailkonsultation)
til en e-mailadresse, SÅ SKER DER INGENTING! Nu har jeg selv prøvet at
udfylde formularen en del gange, og FP gemmer også det indtastede i
"form_results.txt"-filen, men e-mailen har jeg endnu ikke set.
Under "form properties" har jeg BÅDE skrevet min email-adresse i feltet
"Where to store results -> E-mail address", SÅVEL som "Options -> E-mail
Results -> A-mail address to receive results". Men intet sker. hvad kan jeg
tænkes at gøre forkert? Skal mail-adressen skrives på en særlig måde?

På forhånd tak,

Morten Steen

Fra : dyssegaardsparken.dk

Dato : 15-06-01 11:10

Det kræver at den server du har din HP på understøtter det.

--
Hilsen/Regards
David Helmundt