|
| DSB Netbutik - postordresalg af billetter-~ Fra : Anders Majland |
Dato : 14-12-05 13:36 |
|
På www.dsb.dk/netbutik kan man online købe billetter og man har muligheden
for at få disse sendt med posten.
Det har jeg så prøvet.
Købte mandag i sidste uge en billet (betalte med dankort) med rejsedag i
torsdags. Da den ikke var med posten i torsdags reklamerede jeg telefonisk
på det nummer som var angivet på min ordrebekræftigelse (modtaget i email) -
hun kunne kun beklage at den ikke var nået frem og undskyldte det med
PostDK's jueltravlhed.
Billetten er stadig ikke nået frem og må nu anses som værende gået tabt -
breve er sjældent mere end en uge undervjes i dk.
DSB's holdning (Lokalleder Netbutikken Roskilde) er at billetten er sendt på
min risiko. Skulle den stærkt forsinket nå frem kan jeg få den refunderet
mod at returnere den til.
Min holdning er at billetten er sendt på DSB's risiko da de ikke skriver
noget om det nogen steder i deres forretningsbetingelser og at jeg ikke har
nogen valgmulighed mhs forsendelsesformen (så jeg kunne vælge en forsikret
forsendelse)
Hvad mener i ?
--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
| |
Allan Soerensen (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Allan Soerensen |
Dato : 14-12-05 14:40 |
|
"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:43a011af$0$8812$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> DSB's holdning (Lokalleder Netbutikken Roskilde) er at billetten er sendt
> på min risiko.
DSB´s leveringsbetingelser på siden er noget mangelfulde, men ved e-handel
er det normalt at leveringen sker når varen afsendes (overgives til
fragtfører) => køber bære risiko under forsendelsen.
Som sagt er DSB´s leveringsbetingelser uklare, og informationen lever slet
ikke op til kravene for e-handel, så det kan måske være din redning.
| |
Jonathan Stein (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Jonathan Stein |
Dato : 14-12-05 14:54 |
|
Allan Soerensen wrote:
> ... ved e-handel
> er det normalt at leveringen sker når varen afsendes (overgives til
> fragtfører) => køber bære risiko under forsendelsen.
Ikke i forbrugerkøb. (Se mit svar til Anders).
M.v.h.
Jonathan
--
Er din email vigtig? Er du træt af, at din hjemmeside er nede?
Stabilt webhotel på redundant setup med daglig backup.
POP3, IMAP, PHP, JSP, Java, Perl, Python, Telnet, SSH, Cron-jobs m.v.
http://www.jsp-hotel.dk/
| |
Allan Soerensen (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Allan Soerensen |
Dato : 14-12-05 17:25 |
|
"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse
news:43a023c0$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> Allan Soerensen wrote:
>
>> ... ved e-handel er det normalt at leveringen sker når varen afsendes
>> (overgives til fragtfører) => køber bære risiko under forsendelsen.
>
> Ikke i forbrugerkøb. (Se mit svar til Anders).
Du har ret (jeg arbejder normalt B2B).
Jeg blander det sammen med PBS´s regler om at betalingen først må trækkes
når varen er leveret og det definerer de som "afsendt".
For øvrigt ville jeg som erhvervsdrivende aldrig sende en varer som
almindelig brevpost. Det er umuligt at bevise at varen er afsendt, hvis
kunden efterfølgende gør indsigelse.
| |
ms (14-12-2005)
| Kommentar Fra : ms |
Dato : 14-12-05 14:58 |
|
> DSB´s leveringsbetingelser på siden er noget mangelfulde, men ved e-handel
> er det normalt at leveringen sker når varen afsendes (overgives til
> fragtfører) => køber bære risiko under forsendelsen.
Ref. ?
/MS
| |
Jonathan Stein (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Jonathan Stein |
Dato : 14-12-05 14:51 |
|
Anders Majland wrote:
> DSB's holdning (Lokalleder Netbutikken Roskilde) er at billetten er sendt på
> min risiko. Skulle den stærkt forsinket nå frem kan jeg få den refunderet
> mod at returnere den til.
Købeloven ( http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/A20030023729) §73 -
varen er ikke leveret før den er kommet i din besiddelse.
Jeg går ud fra, at du ikke på noget tidspunkt har accepteret risikoen
for, at billetten kunne forsvinde i posten.
Du kan kræve betalingen tilbageført i banken, hvis DSB ikke ændrer holdning.
M.v.h.
Jonathan
--
Er din email vigtig? Er du træt af, at din hjemmeside er nede?
Stabilt webhotel på redundant setup med daglig backup.
POP3, IMAP, PHP, JSP, Java, Perl, Python, Telnet, SSH, Cron-jobs m.v.
http://www.jsp-hotel.dk/
| |
Anders Majland (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Anders Majland |
Dato : 14-12-05 16:00 |
|
> Købeloven ( http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/A20030023729) §73 - varen
> er ikke leveret før den er kommet i din besiddelse.
Det var den paragraf jeg kunne huske indholdet af og jeg sendte dem en email
med det argument.
> Jeg går ud fra, at du ikke på noget tidspunkt har accepteret risikoen for,
> at billetten kunne forsvinde i posten.
Korrekt
>
> Du kan kræve betalingen tilbageført i banken, hvis DSB ikke ændrer
> holdning.
DSB har nu revurderet deres og pengene skulle blive tilbageført
Det er ikke så meget beløbets størrelse men mere princippet i det. Det er
også kun i DSB og PostDK's interesse at de finder ud af hvor meget der
forsvinder. DSB billetter kan jo refunderes til rede penge ....
| |
KNT (14-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 14-12-05 15:05 |
|
Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
billetten - så havde du været på den sikre side.
Knud
"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:43a011af$0$8812$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> På www.dsb.dk/netbutik kan man online købe billetter og man har muligheden
> for at få disse sendt med posten.
>
> Det har jeg så prøvet.
>
> Købte mandag i sidste uge en billet (betalte med dankort) med rejsedag i
> torsdags. Da den ikke var med posten i torsdags reklamerede jeg telefonisk
> på det nummer som var angivet på min ordrebekræftigelse (modtaget i
> email) - hun kunne kun beklage at den ikke var nået frem og undskyldte det
> med PostDK's jueltravlhed.
>
> Billetten er stadig ikke nået frem og må nu anses som værende gået tabt -
> breve er sjældent mere end en uge undervjes i dk.
>
> DSB's holdning (Lokalleder Netbutikken Roskilde) er at billetten er sendt
> på min risiko. Skulle den stærkt forsinket nå frem kan jeg få den
> refunderet mod at returnere den til.
>
> Min holdning er at billetten er sendt på DSB's risiko da de ikke skriver
> noget om det nogen steder i deres forretningsbetingelser og at jeg ikke
> har nogen valgmulighed mhs forsendelsesformen (så jeg kunne vælge en
> forsikret forsendelse)
>
> Hvad mener i ?
>
> --
> anders DOT majland AT jyde DOT dk
>
| |
Michael K. (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Michael K. |
Dato : 14-12-05 18:38 |
|
"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:43a0267b$0$1796$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
> billetten - så havde du været på den sikre side.
Hvorfor spilde tid på det, når DSB tilbyder dig at sende biletten med
posten? Men næste gang så kan man vel give dig et kald, så henter du
biletten på stationen for en, du har jo åbenbart for meget fritid!
| |
KNT (15-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 15-12-05 07:26 |
|
I spilder tilsyneladende endnu mere tid ved at sidde her og jamre over,
hvilke rettigheder I har når billetten ikke når frem.
Køb dog billetten på stationen, så har du den i hånden, når du stiger ombord
i toget.
Knud
"Michael K." <nosp@m> skrev i en meddelelse
news:43a05882$0$8850$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
> news:43a0267b$0$1796$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
>> billetten - så havde du været på den sikre side.
>
> Hvorfor spilde tid på det, når DSB tilbyder dig at sende biletten med
> posten? Men næste gang så kan man vel give dig et kald, så henter du
> biletten på stationen for en, du har jo åbenbart for meget fritid!
>
| |
Lars Jensen (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Lars Jensen |
Dato : 14-12-05 19:12 |
|
KNT wrote:
> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
> billetten - så havde du været på den sikre side.
Det er ikke studenterhuens vertikale tryk mod din isse der gør dig
platfodet - hva Einstein!?
> Knud
Lars B
| |
Jesper Brock (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Jesper Brock |
Dato : 14-12-05 22:36 |
|
"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
news:43a060b9$0$11696$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Det er ikke studenterhuens vertikale tryk mod din isse der gør dig
> platfodet - hva Einstein!?
*LOOOL* det var sgu en ny formulering... er der ophavsret på den, så jeg
skal betale licensafgift, hvis jeg hugger den?
--
Venlig hilsen
Jesper Brock
80'er-DJ og jura-studerende på S.D.U.
www.flashlight-gruppen.dk
| |
Lars Jensen (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Lars Jensen |
Dato : 14-12-05 23:00 |
|
Jesper Brock wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43a060b9$0$11696$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
>>Det er ikke studenterhuens vertikale tryk mod din isse der gør dig
>>platfodet - hva Einstein!?
>
>
> *LOOOL* det var sgu en ny formulering... er der ophavsret på den, så jeg
> skal betale licensafgift, hvis jeg hugger den?
Du hugger bare løs :)
> --
> Venlig hilsen
>
> Jesper Brock
Lars B
| |
Barney Gumble (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Barney Gumble |
Dato : 14-12-05 20:19 |
|
KNT wrote:
> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
> billetten - så havde du været på den sikre side.
Kan du ikke få din mand til at klippe ledningen over til jeres
internetforbindelse?
BG
| |
KNT (14-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 14-12-05 21:10 |
|
Hvorfor skulle jeg dog det?
Så ville du jo ikke kunne spilde din tid på at spille netbetjent.
Knud
"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse
news:43a06fcb$0$11674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> KNT wrote:
>> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
>> billetten - så havde du været på den sikre side.
>
> Kan du ikke få din mand til at klippe ledningen over til jeres
> internetforbindelse?
>
>
> BG
>
| |
peter.aghl@gmail.com (14-12-2005)
| Kommentar Fra : peter.aghl@gmail.com |
Dato : 14-12-05 15:33 |
|
KNT wrote:
> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
> billetten - så havde du været på den sikre side.
>
Bravo Tummelumsen
Du har lige overgået dig selv i uintelligente svar
Der findes faktisk områder af Danmark hvor der er en pæn sjat vej til
stationen
Og glem heller ikke åbningstiderne på de små stationer!
- Peter
| |
KNT (14-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 14-12-05 15:43 |
|
Før internettet var det jo ikke noget problem - så hvorfor skulle det være
blevet det nu?
Knud
<peter.aghl@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1134570763.831652.135770@g14g2000cwa.googlegroups.com...
KNT wrote:
> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
> billetten - så havde du været på den sikre side.
>
Bravo Tummelumsen
Du har lige overgået dig selv i uintelligente svar
Der findes faktisk områder af Danmark hvor der er en pæn sjat vej til
stationen
Og glem heller ikke åbningstiderne på de små stationer!
- Peter
| |
Anders Majland (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Anders Majland |
Dato : 14-12-05 15:58 |
|
KNT:
> Du kunne jo have lettet røven og gået ind på stationen for at købe
> billetten
.....
> Før internettet var det jo ikke noget problem - så hvorfor skulle det være
> blevet det nu?
Hvis man skal med toget skal man jo på stationen. Så bortset fra problemet
hvis man skal afsted før eller efter stationens åbningstid har du (næsten)
ret.
MEN DSB har indført at billetter bestilt skal afhentes inden en uge eller
hvis de er bestilt mindre end 8 dage før skal de afhentes dagen før man skal
rejse. Jeg har 20km til stationen så istedet for at køre de 40km i bil synes
jeg faktisk det giver mening at få billetten sendt.
Det er også en standard ydelse man kan vælge i DSB's netbutik.
| |
Klaus Alexander Seis~ (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Klaus Alexander Seis~ |
Dato : 14-12-05 17:23 |
|
Anders Majland skrev:
> Hvis man skal med toget skal man jo på stationen. Så bortset fra
> problemet hvis man skal afsted før eller efter stationens åbnings-
> tid har du (næsten) ret.
Ikke alle stationer har billetsalg.
Mvh,
--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark
http://seistrup.dk/
| |
Holst (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Holst |
Dato : 14-12-05 17:30 |
|
Klaus Alexander Seistrup wrote:
>>Hvis man skal med toget skal man jo på stationen. Så bortset fra
>>problemet hvis man skal afsted før eller efter stationens åbnings-
>>tid har du (næsten) ret.
>
> Ikke alle stationer har billetsalg.
De stationer, der ikke har et bemandet billetsalg, har en automat, som
gerne vil sælge en billet. Disse automater er i øvrigt også på
stationerne med et bemandet billetsalg, idet de jo skal bruges uden for
åbningstiden.
| |
Peter Lykkegaard (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Peter Lykkegaard |
Dato : 14-12-05 18:40 |
|
"Holst" wrote
> De stationer, der ikke har et bemandet billetsalg, har en automat, som
> gerne vil sælge en billet. Disse automater er i øvrigt også på stationerne
> med et bemandet billetsalg, idet de jo skal bruges uden for åbningstiden.
Så må man jo bare håbe at det er en type A automat
- Peter
| |
Claus E Beyer (15-12-2005)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 15-12-05 15:06 |
|
"Holst" <newsdec05@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:43a0490e$0$1832$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Klaus Alexander Seistrup wrote:
> >>Hvis man skal med toget skal man jo på stationen. Så bortset fra
> >>problemet hvis man skal afsted før eller efter stationens åbnings-
> >>tid har du (næsten) ret.
> > Ikke alle stationer har billetsalg.
> De stationer, der ikke har et bemandet billetsalg, har en automat, som
> gerne vil sælge en billet. Disse automater er i øvrigt også på
> stationerne med et bemandet billetsalg, idet de jo skal bruges uden for
> åbningstiden.
Kan man købe billet til en senere rejsedag i disse automater? Det kunne jo
godt være at man gerne vil undgå at skulle stå og fumle med møntposen lige
inden man skal på rejse.
-cb
| |
Peter Lykkegaard (15-12-2005)
| Kommentar Fra : Peter Lykkegaard |
Dato : 15-12-05 15:15 |
|
"Claus E Beyer" wrote
>
> Kan man købe billet til en senere rejsedag i disse automater? Det kunne jo
> godt være at man gerne vil undgå at skulle stå og fumle med møntposen lige
> inden man skal på rejse.
>
Du kan betale med betalingskort eller kreditkort i de nyere automater
- Peter
| |
Claus E Beyer (16-12-2005)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 16-12-05 08:46 |
|
"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i
news:43a17a4b$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Claus E Beyer" wrote
>> Kan man købe billet til en senere rejsedag i disse automater? Det
>> kunne jo godt være at man gerne vil undgå at skulle stå og fumle med
>> møntposen lige inden man skal på rejse.
> Du kan betale med betalingskort eller kreditkort i de nyere automater
Det er jo langt fra alle der har sådan et.
-cb
| |
KNT (16-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 16-12-05 09:55 |
|
Betaler du på nettet har du nok også et dankort - som kunne bruge i
automaten - så det er et tyndt argument.
Knud
"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:43a270dd$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> "Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i
> news:43a17a4b$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> "Claus E Beyer" wrote
>
>>> Kan man købe billet til en senere rejsedag i disse automater? Det
>>> kunne jo godt være at man gerne vil undgå at skulle stå og fumle med
>>> møntposen lige inden man skal på rejse.
>
>> Du kan betale med betalingskort eller kreditkort i de nyere automater
>
> Det er jo langt fra alle der har sådan et.
>
> -cb
>
| |
Kim (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Kim |
Dato : 14-12-05 16:02 |
|
On Wed, 14 Dec 2005 15:42:45 +0100, "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk>
wrote:
>Før internettet var det jo ikke noget problem
Det var du måske heller ikke.
>- så hvorfor skulle det være blevet det nu?
Bl. a. fordi du quote-fucker og fordi at dine svar ikke har en skid med
jura at gøre.
fut : dk.admin.netikette
--
Kim
| |
KNT (14-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 14-12-05 16:16 |
|
Har du ikke noget mere fornuftigt at foretage dig end lege netbetjent.
Politiarbejde er nemlig heller ikke jura.
Knud
"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse
news:juc0q195fjc40qof6ckq6nbf8forpocjsm@4ax.com...
> On Wed, 14 Dec 2005 15:42:45 +0100, "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk>
> wrote:
>
>>Før internettet var det jo ikke noget problem
>
> Det var du måske heller ikke.
>
>>- så hvorfor skulle det være blevet det nu?
>
> Bl. a. fordi du quote-fucker og fordi at dine svar ikke har en skid med
> jura at gøre.
>
> fut : dk.admin.netikette
>
> --
> Kim
>
| |
Peter Lykkegaard (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Peter Lykkegaard |
Dato : 14-12-05 17:37 |
|
"KNT" wrote
> Før internettet var det jo ikke noget problem - så hvorfor skulle det være
> blevet det nu?
>
Før internettet var der alm billetsalg på alle DSB stationer tidlig og silde
I dag er der en lang række ubemandede stationer med automatbetjening for
udvalgte destinationer
I stedet for den service der var i gamle dage har DSB så deres netbutik hvor
man kan blive betjent alle døgnets 24 timer (svjh)
I følge DSB er det en forbedring ...
I stedet for at få tilsendt billetten kan benytte IC selvprint - men denne
service gælder kun til ICLyn samt IC-tog
Sidste mulighed er at betale ekstra i toget for at købe billet hos
togkonduktøren
Men i regionaltogene er DSB ved at indføre periodevis billetkontrol hvor det
så koster en kontrolafgift for at rejse uden gyldig rejsehjemmel
Såehh - hvordan synes du selv det går?
- Peter
| |
Martin Jørgensen (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Martin Jørgensen |
Dato : 14-12-05 17:49 |
|
KNT wrote:
> Før internettet var det jo ikke noget problem - så hvorfor skulle det være
> blevet det nu?
>
> Knud
Hold kæft... Du bliver sgu' da også dummere og dummere, for hver gang
jeg læser dine indlæg
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen
--
---------------------------------------------------------------------------
Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk
| |
Rea721 (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Rea721 |
Dato : 14-12-05 19:33 |
|
I news:1134570763.831652.135770@g14g2000cwa.googlegroups.com
skrev peter.aghl@gmail.com følgende tekst:
-snip-
Don´t feed the Troll, please, just ignore.
--
Rea721 AKA Leon Andrea skod3[remove]@721.dk
Flyudlejning, Skoleflyvning, Taxaflyvning, Rundflyvning
Commercial certifikat,Single Engine - IR, Multi Engine -Class Rating
Multi Engine -Instrument Rating. http://www.ikaros.dk
| |
KNT (14-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 14-12-05 21:11 |
|
Hvorfor dukker du kun op af ingenting, når du slet ikke har noget at sige?
Knud
"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
news:43a0658a$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>I news:1134570763.831652.135770@g14g2000cwa.googlegroups.com
> skrev peter.aghl@gmail.com følgende tekst:
> -snip-
>
> Don´t feed the Troll, please, just ignore.
>
> --
> Rea721 AKA Leon Andrea skod3[remove]@721.dk
> Flyudlejning, Skoleflyvning, Taxaflyvning, Rundflyvning
> Commercial certifikat,Single Engine - IR, Multi Engine -Class Rating
> Multi Engine -Instrument Rating. http://www.ikaros.dk
>
>
| |
Flemming Lynggaard (15-12-2005)
| Kommentar Fra : Flemming Lynggaard |
Dato : 15-12-05 09:26 |
|
"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message
news:43a07c3b$0$1829$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvorfor dukker du kun op af ingenting, når du slet ikke har noget at sige?
>
> Knud
>
>
Haha sjovt at læse du har selv ironi nok til at se hvor meget den sætning
passer på dig selv..
og Knud kom så ud af BW..
F
| |
KNT (15-12-2005)
| Kommentar Fra : KNT |
Dato : 15-12-05 15:21 |
|
Hvem har nogensinde set et konstruktivt, opklarende eller debaterende indlæg
fra Rea?
Han kommer altid med sit ligegyldige bræk om netikette.
Knud
"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:43a12874$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message
> news:43a07c3b$0$1829$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Hvorfor dukker du kun op af ingenting, når du slet ikke har noget at
>> sige?
>>
>> Knud
>>
>>
>
> Haha sjovt at læse du har selv ironi nok til at se hvor meget den sætning
> passer på dig selv..
>
> og Knud kom så ud af BW..
>
> F
>
| |
Carsten Riis (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 14-12-05 20:25 |
|
Anders Majland skrev den 14-12-2005 13:35:
> På www.dsb.dk/netbutik .....
>
.... snip: kedelig ting med netbutik.
> Hvad mener i ?
>
Jonathan har svaret.
Jeg vil bare give dig en anden mulighed med hensyn til Billetter.
Få dem tilsendt som pdf-dokument.
Ulempen er dog, at du ikke kan få billetten refunderet.
Så er du fri for håbe på PostDK og deres "juletravlhed".
--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk
Red liv uden at kunne førstehjælp!
Du ved ikke om du får brug for blod. www.bloddonor.dk
| |
Peter Lykkegaard (14-12-2005)
| Kommentar Fra : Peter Lykkegaard |
Dato : 14-12-05 20:39 |
|
"Carsten Riis" wrote
> Jeg vil bare give dig en anden mulighed med hensyn til Billetter.
>
> Få dem tilsendt som pdf-dokument.
> Ulempen er dog, at du ikke kan få billetten refunderet.
>
Print Selv er det ikke kun IC billetter?
- Peter
| |
|
|