Test - undskyld!
Fra : Jette Nielsen

Dato : 14-12-05 01:06

Jeg har modtaget besked om at newsreaderen på dk-fritid-dyr-kat.dk ikke
virker. Derfor denne lille test

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 02:15

In article <439f61da4abf7@nerdgirl.dk>, jniKATTE@BAKKEomnix.dk says...

Der er en decideret gruppe til test den hedder sjovt nok dk.test :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lotte

Dato : 14-12-05 07:00

> In article <439f61da4abf7@nerdgirl.dk>, jniKATTE@BAKKEomnix.dk says...

> Der er en decideret gruppe til test den hedder sjovt nok dk.test :0)

Tal lige ordentligt til vores webmoster - tak!!

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 11:43

In article <mn.71a47d5c652d28b5.42272@mail.tele.dk>,
lotte.sylvan@mail.tele.dk says...

> Tal lige ordentligt til vores webmoster - tak!!

1) hvor var det lige jeg ikke talte "ordentligt" ?

2) Er du klar over at det her ikke er et webmedie men en nyhedsgruppe ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Sidsel

Dato : 14-12-05 14:25

Jakob wrote:

> 1) hvor var det lige jeg ikke talte "ordentligt" ?

> 2) Er du klar over at det her ikke er et webmedie men en nyhedsgruppe ?

Piv piv piv.

www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Dejligt sted og de mennesker der benytter sig af den newsreader skal vel
også have en chance, ikke alle er supergode til at lege med usenet.

Og Lotte har ret i at du havde en ubehagelig tone i dit indlæg.

- Sidsel

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 14:35

In article <43a01d0f$0$15782$14726298@news.sunsite.dk>,
sidsel@REMOVEmidgaardskatte.dk says...

> Dejligt sted og de mennesker der benytter sig af den newsreader skal vel
> også have en chance, ikke alle er supergode til at lege med usenet.

Det skal de da og det har jeg da intet imod

> Og Lotte har ret i at du havde en ubehagelig tone i dit indlæg.

Ahh nu må du stoppe, nogle gange går der godt nok kaffeklub og ølejr i
den her gruppe. Lad nu være med at være så følsom, hvis du opfatter en
smiley som ond så er det sgu ikke nemt at begå sig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : JytteJ

Dato : 14-12-05 17:24

"Sidsel" <sidsel@REMOVEmidgaardskatte.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også have en chance, ikke alle er supergode til at lege med usenet.
>
> Og Lotte har ret i at du havde en ubehagelig tone i dit indlæg.

Enig, det er sgu´ da ok at vores webmoster spørger os om det virker.
Du leger netpoliti, Jacob.

VH
JytteJ

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 17:27

In article <43a04720$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
missmerkur@esenet.dk says...

> Enig, det er sgu´ da ok at vores webmoster spørger os om det virker.
> Du leger netpoliti, Jacob.

Ha ha ja ja whatever :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kate

Dato : 14-12-05 18:26

Sidsel <sidsel@REMOVEmidgaardskatte.dk> wrote in

> Og Lotte har ret i at du havde en ubehagelig tone i dit indlæg.

Ejj, nu må i da styre jer. Kender i ikke konceptet smiley? Det er sådan
en her f.eks.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-12-05 15:34

On 2005-12-14 02:14:40 +0100, Jakob <no@mail.com> said:

> Der er en decideret gruppe til test den hedder sjovt nok dk.test :0)

Jeg har en mistanke om at newsreaderen på hjemmesiden måske kun er sat
op til netop denne gruppe, så det ikke vil hjælpe stort at teste i en
anden gruppe? Men jeg kan jo tage fejl
Men vi er nu normalt også rimeligt large herinde, også med små fejltrin
mod netiketten

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Denise

Dato : 14-12-05 08:41

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote in message

> Jeg har modtaget besked om at newsreaderen på dk-fritid-dyr-kat.dk ikke
> virker. Derfor denne lille test
>

> Med venlig hilsen
> Jette Nielsen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Du tester bare så meget du vil Jette, vi kan jo ikke have vores brugere ikke
kan bruge NGen
Iøvrigt jeg har prøvet at man sagtens kan skrive fra hjemmesiden, men
indlæggene kan bare ikke ses derinde. Så folk tror det ikke virker når der
ingen nye indlæg er.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Jette Nielsen

Dato : 14-12-05 15:57

> Jette Nielsen skrev:
> Jeg har modtaget besked om at newsreaderen på dk-fritid-dyr-kat.dk ikke
> virker. Derfor denne lille test

Nu skulle hjemmesidens newsreader igen hente indlæg fra serveren, så
web-brugerne kan være med igen...

Tak til Lotte, Sidsel, Ann og Denise for opbakningen

Fra : Denise

Dato : 14-12-05 16:55

Jette Nielsen wrote:

> [...]
> web-brugerne kan være med igen...
>
> Tak til Lotte, Sidsel, Ann og Denise for opbakningen

Super, det virker, nu bliver alle der kun kan læse derfra glade igen

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk