Hvor er det lige spil købes billigt online~
Fra : Jakob

Dato : 13-12-05 21:50

Jeg skal have købt det nye brothers in arms og vil lige høre hvor der er
billige netshops.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-12-05 22:08

www.spilpriser.dk

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 02:33

In article <439f383d$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>, mik_s@tdcadsl.dk
says...

> www.spilpriser.dk

Tak men er det ikke billigere fra udlandet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Devast8or

Dato : 14-12-05 08:39

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
> says...

> Tak men er det ikke billigere fra udlandet.

Prøv Play.com, det kan være de er billigere. Jeg mener også at CD-wow.co.uk
har fået spil, men kan ikke huske om det kun er til konsoller.

Husk iøvrigt at være opmærksom på told+moms+gebyr hvis du bestiller udenfor
Europa ;)

Devast8or

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 10:43

In article <dnoi35$25ps$1@newsbin.cybercity.dk>, invalid@invalid.invalid
says...

> Prøv Play.com, det kan være de er billigere. Jeg mener også at CD-wow.co.uk
> har fået spil, men kan ikke huske om det kun er til konsoller.

Tak for tippene :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Klaus G.

Dato : 14-12-05 12:34

> Tak for tippene :0)

Men pas på hvis du køber i tyskland, så ender du måske med et spil hvor alt
står på tysk...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-12-05 13:13

http://sendit.com/

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 14:37

In article <43a00c3f$0$15793$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.com says...

> http://sendit.com/

Tak for tippet :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 14-12-05 14:53

In article <43a00c3f$0$15793$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.com says...

> http://sendit.com/

Det link sparede mig lige 90 kr godt nok :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-12-05 09:45

Jakob wrote:
> Det link sparede mig lige 90 kr godt nok :0)

Jeg har handlet der en 4-5 gange uden problemer. Der går så lige 2-4 dage
længere inden man modtager, ift. hvis man bestilte herhjemme. Det er så op
til en selv hvad man prioriterer højest. The Sims 2 køber jeg f.eks.
herhjemme, for at få den på dansk til min datter