Program til at optage spil, til video
Fra : Mark

Dato : 12-12-05 21:26

Hej

Leder efter et program som kan optage skærmbilledet i spil.
Det drejer som om gta, bf mv. hvis det har nogen betydning.

Er der nogen som har kendskab til et sådan program, må selvfølgelig meget
gerne være freeware ;)

Mvh
Mark

Fra : Colzen

Dato : 12-12-05 22:13

"Mark" <mjons@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det drejer som om gta, bf mv. hvis det har nogen betydning.
>
> Er der nogen som har kendskab til et sådan program, må selvfølgelig meget

Hej.

http://www.fraps.com/

Mvh
Colzen

Fra : Jens G

Dato : 12-12-05 22:16

On Mon, 12 Dec 2005 21:25:33 +0100, "Mark" <mjons@fjernmail.dk> wrote:

> [...]
>Det drejer som om gta, bf mv. hvis det har nogen betydning.
>
>Er der nogen som har kendskab til et sådan program, må selvfølgelig meget

Der findes et der hedder Fraps, http://www.fraps.com/download.php.

Det er ikke freeware, men kan køre 30 sekunder ad gangen uregistreret,
så vidt jeg husker.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : preben nielsen

Dato : 12-12-05 22:25

"Mark" <mjons@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Leder efter et program som kan optage skærmbilledet i spil.
> Det drejer som om gta, bf mv. hvis det har nogen betydning.

Det er sikkert indbygget i de spil også....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Mark

Dato : 13-12-05 16:20

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Mark" <mjons@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sikkert indbygget i de spil også....

Oki, lyder nemt. Hvor finder jeg denne funktion i battlefield, har ikke
kunnet se noget i min manuael?

Mht. til jer der foreslog fraps, tak for svarene :)

Mvh
Mark

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-12-05 20:43

"Mark" <mjons@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> Oki, lyder nemt. Hvor finder jeg denne funktion i battlefield, har ikke
> kunnet se noget i min manuael?

Tror kun du kan optage en demo, som så skal afspilles i battlefield, ikke
direkte til video.

Erindrer at asus har lavet noget der hedder "asus gamereplay" eller også er
det "gamelive show", det er vist 2 forskellige ting, men en af dem skulle
kunne optage hvad man ser ned på disk. Det følger med diverse asus kort,
men jeg ved ikke om man må/kan bruge det på andre.

Måske ikke den vilde hjælp, men der er da lidt at google efter :)