Brugt grej
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 12-12-05 18:05

Hej,

Jeg er lige ved at rydde op i kælderen og har derfor noget grej jeg skal af
med:

- Scubapro BCD - 1400 kr. Der medfølger : Blylommer til integreret bly, 0,4L
flaske incl montering til denne (kan skiftes ud med en dump ventil),
Feederslange
- Ndiver 100g inderdragt - 400 kr.
- Ndiver tørdragt(utæt) - 800 kr. Der medfølger: Feederslange, Dragtpose,
Påmonteret lommer.
- Mares Hercules 90L dykkertaske (vandtæt) - 400 kr.
- Cressi finner str. 45 - 150 kr.
- Hævesæk 65kg - 200 kr.

Jeg har billeder af det hele hvis der er nogen der er interesseret.

mvh
Jonas

Fra : MOA

Dato : 12-12-05 18:29

Hvor befinder det sig i landet?

Morten

Fra : MOA

Dato : 12-12-05 18:31

">>

Nå ja, hvilken model af Scubapro er det? Du må gerne sende en mail med
detaljer på msa-at-indbakke-dot-dk

Morten

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 12-12-05 18:33

hej,

"MOA" <no@thanks.dk> skrev i en meddelelse
> Nå ja, hvilken model af Scubapro er det? Du må gerne sende en mail med
> detaljer på msa-at-indbakke-dot-dk

Det er en Glide 2000 fra år 2000, den har lavet 70 dyk og er i god stand.
Med en smule slid på en af remmene, pga for meget vægt i blylommerne. Den er
blå og sort.

mvh
Jonas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 12-12-05 18:31

> Hvor befinder det sig i landet?

Nørrebro København, men jeg er villig til at sende det.

mvh
Jonas

Fra : Kim Nielsen

Dato : 13-12-05 20:29

Hvor utæt? Er det en flænge eller noget der kan repareres? Hvad størrelse
passer dragten til?

Du må gerne sende billeder til mig. Husk at fjerne NOSPAM.

Mvh Kim

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 13-12-05 21:52

"Kim Nielsen" <kim.h.nielsenNOSPAM@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> passer dragten til?
>
> Du må gerne sende billeder til mig. Husk at fjerne NOSPAM.

Hej jeg har solgt tørdragten og hævesækken, men jeg har dog stadig
inderdragten hvis jeg ikke sælger den imorgen. Hvad med et par finner, en
taske eller en BCD?

mvh
Jonas