Hvorfor skal
Fra : Mega

Dato : 11-06-01 12:49

mc-forsikringer være så dyre.
14 k for en Suzuki GSX600FY
*snøft*

Flytter sq snart til Sverige...

Morten@27, tidligere XS400

Fra : Ole Mogensen

Dato : 11-06-01 13:03

Mega wrote:

> mc-forsikringer være så dyre.
> 14 k for en Suzuki GSX600FY
> *snøft*
>
> Flytter sq snart til Sverige...
>
> Morten@27, tidligere XS400

Åhh , du skulle bare have været født noget før...........

Ole
De 3 F-er , fyrre, fed og forsikringsvenlig.............LOL
--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-06-01 13:58

"Mega" <mega@need4speed.dk> wrote in message
> mc-forsikringer være så dyre.
> 14 k for en Suzuki GSX600FY
> *snøft*

Rooolig nu, for syv sytten da!

Jeg er kun 25, og får min kasko til 2491.....inkl helårskørsel.

Mon ikke du skulle spærre øjnene op, og lige lede de sidste par hundrede
tråde gennem om forsikring.
Der vil du sikkert kunne støde på noget med Runa

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Mega

Dato : 11-06-01 14:58

Hvilken organisation er du så medlem af ?
Jeg kan ikke finde nogen som passer på mig :(

Bibliotekarforbundet
Centralforeningen for Stampersonel
Danske Forsikringsfunktionærers Landsforening
Dansk Ford A Klub
Dansk Merkonomforening
Dansk Musikerforbund
Dansk Musikpædagogisk Forening
Dansk Navigatørforening
Dansk Psykolog Forening
Dansk Veteranbil Klub
Dansk Vintage Motor Club
Den Danske Landinspektørforening
DFDS Funktionærforening
Farmakonomforeningen
Film- og TV-arbejderforeningen
Foreningen af Kommunale Chefer
Foreningen af Akademi- og Markedsøkonomer
Forsvarets Civil-Etat
Hoffunktionærforeningen
Konstruktørforeningen
Landsforeningen af Polio-, Trafik- og Ulykkesskadede
LederForum Danmark
Luftfartsfunktionærerne
Maersk Air Kabinebesætningsforening
Nordjysk Vintage Motor Klub
Personaleforeningen for KL, med tilsluttede institutioner
PROSA
Radiotelegrafistforeningen af 1917
Roskilde Amerikaner Bil Club
Sjællands Motor Veteraner
Teaterteknikerforbundet (TEF)
VMC "Genbrug"

RUNA yder særlig rabat til studerende medlemmer af PROSA,
Bibliotekarforbundet, Den Danske Landinspektørforening, Foreningen af
Akademi- og Markedsøkonomer, Konstruktørforeningen, Dansk Musikerforbund
samt Dansk Psykolog Forening.

Medlemmer, der bliver pensionerede - uanset årsag - ydes 25% rabat på
Familiens Basisforsikring.

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-06-01 16:45

> Hvilken organisation er du så medlem af ?
> Jeg kan ikke finde nogen som passer på mig :(

PROSA.

En anden mulighed er at have en "lønkonto" i Lån og Spar Bank, så kan du
gennem Bauta-forsikring opnå samme priser og fordele.
At Bauta så er nøjagtig det samme som Runa, er noget helt andet

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Thomas Olsen

Dato : 12-06-01 14:49

Hej.

> En anden mulighed er at have en "lønkonto" i Lån og Spar Bank, så kan du
> gennem Bauta-forsikring opnå samme priser og fordele.
> At Bauta så er nøjagtig det samme som Runa, er noget helt andet

Alternativt kan du melde dig ind i Dansk Veteranbil klub, det koster ca.
400,-
om året, og de penge er godt givet ud hvis du sparer over ½delen af forskr.

Thomas.

Fra : Mega

Dato : 13-06-01 08:08

Det må da prøves !!!

Fra : Karsten Frilev

Dato : 13-06-01 18:29

Nordjysk Vintage klub koster ca. 250 og giver ligeledes adgang til Runa.
CBR600F4, 1999 til 4200,- inc. kasko
MEN, vær opmærksom på at det selv som elitecyklist koster dobbelt selvrisiko
og fald på præmietrin!! Mit "søndagsstyrt" koster ca 12.000,-kr i selvrisiko
+ bonustab.
Mvh.,
Karsten

Thomas Olsen <mistero@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g56k0$m7d$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Mega

Dato : 13-06-01 08:08

Hmm, duer ik
Men smart...

Fra : Adam Milborg

Dato : 13-06-01 19:51

NOGO!
Check http://www.lsb.dk/produkter/forsikring/index.html

Milborg, zx9r.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-06-01 14:58

Mega <mega@need4speed.dk> wrote in article
<0f2V6.70$Ly6.32478@news.get2net.dk>...
> mc-forsikringer være så dyre.
> 14 k for en Suzuki GSX600FY
> *snøft*

Er forsikringer billigere i S ?? Fartbøder er i hvert fald ikke...
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Asger Steffensen

Dato : 11-06-01 17:24

"Mega" <mega@need4speed.dk> wrote in message
> [...]
Har du omsider fået købt MC, eller græder du bare over forsikringspriser?

Asger
ZX-10

Fra : Mega

Dato : 13-06-01 08:06

Jeg græder blot.
Gider altså ikke betale over 10 k i forsikring, for at trille rundt på en
cykel ca. 5000 km om året
:(

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-06-01 08:18

> Jeg græder blot.
> Gider altså ikke betale over 10 k i forsikring, for at trille rundt på en
> cykel ca. 5000 km om året
> :(

Har du prøvet det med at lave en "midliertidig" lønkonto i Lån & Spar bank?

Der er jo ikke nogen der siger, at du skal bruge den....... *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 13-06-01 21:23

"Morten Christensen
skrev
> Har du prøvet det med at lave en "midliertidig" lønkonto i Lån & Spar
bank?

> Der er jo ikke nogen der siger, at du skal bruge den....... *S*
*****************
Fulgte lige Adams link. Citat:
Klik på et linkene herunder og beregn hvad dine nuværende forsikringer ville
koste i LB Koncernen. Der kan være mange penge at spare. (Aftalen mellem LB
Koncernen og Lån & Spar Bank omfatter ikke motorcykelforsikring). !!!!!!!!!!
Så Lån & Spar duer nok ikke

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-06-01 09:04

"Mega" <
> Gider altså ikke betale over 10 k i forsikring, for at trille rundt på en
> cykel ca. 5000 km om året

Så må du bare køre noget mere .....

/A