Kan ikke install. Diablo igen ?
Fra : mvama

Dato : 12-12-05 13:34

Efter en kammerat har lånt mit spil "DIABLO"og spillet det på nettet (muti
player)og samtidig reg. det,kan jeg ikke mere install. det igen på min egen
PC. Efter spillet var gået i udu på min PC ville jeg atter install.det,men
fik en fejlmeddelelse,at det ikke kunne install.mere og der manglede eller
der var en fejl i en dll.fil
Hvad er galt
mvh. mvama

Fra : Jacob

Dato : 21-02-06 19:36

evt. få din ven til brænde dig et image af de cd'er du har problemer med.

Fra : Ulrik

Dato : 19-04-06 20:38

Du kunne også prøve
http://www.macrovision.com/products/safedisc/downloads.shtml,
(det har hjulpet mig endgang -i et andet spil jeg ikke kunne installere).