K: Haynes Bog el. Rep. manual til Honda CB~
Fra : MaLLeSiTe

Dato : 11-06-01 12:40

Jeg søger som sagt subject. Hvis der skulle være en der havde en
liggende. Jeg ved ikke helt hvad der er standard i bøgerne, men jeg har
fået atvide at i Haynes manualen, skulle der være motordiagrammer samt,
diagram over ledningsnettet. Det er hovedsageligt det jeg søger.
   Hvis de ting ikke er i den bog eller reperations-manualen, så
venligst skriv hvilken bog jeg så evt. skal have fat i.

   På forhånd tak.

       Martin / mmcNOSPAM@email.dk (Uden: NOSPAM)
       Venligst besvar til ovenstående mail.

Fra : Fogholt