Dykning i Mexico
Fra : Tina Tvedesøe

Dato : 11-12-05 20:54

Hejsa

Er der nogen der har erfaring med live-aboard i Mexico? Nogen I kan anbefale
eller fraråde?

Jeg overvejer at tage til Mexico engang til foråret/sommer, for at prøve
bla. noget huledykning - jeg har fundet en dykkerejse via CC-Travel til
Yugatan-halvøen, men kunne godt tænke mig at få en uge ekstra på
live-aboard, gerne en tur der indeholder vragdykning. CC Travel har ingen
kontakter til arrangører af live aboard, så jeg håber I kan hjælpe mig.

Hilsen Tina

Fra : AAroevej

Dato : 11-12-05 21:15

Prøv at høre hos:

http://divemike.com/

mvh Lars

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 12-12-05 00:25

Også mit bedste bud. Men det er jo også ham C&C arbejder sammen med.
Divemike (Michael) er nok den mest seriøse instruktør i Playa Del Carmen.
De har også aftaler med hoteller lige i nærheden (på hovedgaden).
Cavern dykningen i området er fantastisk. Snyd ikke dig selv for Angelita
(stink hole), selvom det ikke er en cavern, er det en oplevelse du sent vil
glemme.

MVH
Jan Kisak Rasmussen

"AAroevej" <Lars.Bock@gmail.com> skrev i en meddelelse
Prøv at høre hos:

http://divemike.com/

mvh Lars

Fra : Kenth

Dato : 19-12-05 20:41

Hej Tina

Jeg var i Thailand i februar 2005 med C & C, og det gør jeg ikke mere.
Det var sådan at vi fik ikke det vi havde bestilt af hoteller, og det
var de bekendt med inden vi rejste hjemme fra.
Så har vi ellers kæmpet en kamp for at for noget tilbage efter at vi
kom hjem, og vi var ikke de eneste der havde en dårlig oplevelse. Der
var sågar andre der havde været ude for det flere gange, så det var
sidste gang de rejste med C & C.
Et godt råd er, hvis du ikke får det du har betalt for, ring hjem med
det samme, og gem beviser for at du har gjort det. God rejse.

Hygge Kenth

Fra : rosenauer.dk

Dato : 02-01-06 20:41

> [...]
> live-aboard, gerne en tur der indeholder vragdykning. CC Travel har ingen
> kontakter til arrangører af live aboard, så jeg håber I kan hjælpe mig.

Jeg kan også kun anbefale Dive Mike som jeg selv benyttede. Flink og meget
professionel fyr.

Fantastisk område at dykke i - masser af skildpadder og andet godt. Hvis du
får det til at passe kan du også snorkle med hvalhajer på Isla Holbox - hvor
der iøvrigt også er flamingo og den største bestand af pelikaner jeg nogen
sinde har set. Det er iøvrigt et fantastisk sted. Hvis du skal til Mexico,
så rejs selv. Flyv til Frankfurt -> Mexico City -> Cancun. Derfra tager det
et par timer til Playa Del Carmen med en god bus (der intet koster). PDC er
iøvrigt et ret forfærdeligt sted (hvis det ikke var for dykningen og gode
restauranter var jeg aldrig kommet der), hvis du spørger mig, men et ophold
på stranden ved Tulum (primitive, fantastiske hytter direkte på den vildeste
strand) kan varmt anbefales...

Som sagt, så overvej at arrangere selv - du kan spare mærkbart mange penge
på det..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk