bagrudesteramer, hvem ?
Fra : GiWeo

Dato : 11-12-05 19:12

Hejsa

Hvem pokker laver bagrudestreamere til en fornuftig pris.
Synes kun at kunne finde nogen der laver løs tekst - men jeg vil nu
gerne have teksten med baggrund !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk

Fra : SFJ

Dato : 12-12-05 18:49

> Hvem pokker laver bagrudestreamere til en fornuftig pris.

Det er vi mange der gør.

> Synes kun at kunne finde nogen der laver løs tekst - men jeg vil nu
> gerne have teksten med baggrund !
´
Vi laver begge dele - altså både udskårne tekster og trykte/printede
bagrudestreamere.

Send mig en mail (info"snabela"ide-sign.dk) med oplysninger om antal,
størrelser, tekst/motiv og du vil snarest få et godt tilbud.

Med venlig hilsen

Søren F. Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solafskærmning

Fra : Jette

Dato : 20-12-05 09:01

Vi har fået lavet rigtig fint arbejde hos GP Serigrafi, Ulstrupvej 8, 4281
Gørlev (Vestsjælland)Tlf. 58856676
Vi betalte kr. 1000,- for 10 Streamers 40 x 40 og stor tekst monteret på
begge sider af en bil og det syntes vi var vildt billigt. Hilsen Jette
www.stay-clean.dk