Peugeot speedfight ledningsdiagram søges.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-12-05 18:02

Hej i gruppen.

Jeg søger et ledningsdiagram over en Peugeot speedfight fra 99. Synes ikke
det er til at opdrive. Hvis der er nogen der ved jeg jeg får fat på sådan
et, vil jeg blive glad Enten et link eller på e-mail
longhorn_1969@hotmail.com

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på email.

Fra : Hekto

Dato : 11-12-05 19:03

> [...]
> ikke det er til at opdrive. Hvis der er nogen der ved jeg jeg får fat
> på sådan et, vil jeg blive glad Enten et link eller på e-mail

Nej, og det er det af gode grunde ikke! Dem der har startspærre vil
gerne beholde dem!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-12-05 16:18

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse

> Nej, og det er det af gode grunde ikke! Dem der har startspærre vil gerne
> beholde dem!
+++++++++++++++++

Ok, så forstår jeg, hvorfor, de ikke er til at opdrive. Nu har jeg godt nok
"rent mel i posen". Det hænger sådan sammen at min bror fik sin 45 knallert
stjålet i starten af året, han har fået en pris på ca. 8-10.000 Kr. for at
få lavet den. Han ville så prøve noget andet og kørte den ud til en
mekaniker som mente at han kunne lave den, men han måtte give op da, det
ikke var til at finde hoved eller hale i ledningerne, man må sige at det er
effektivt med den startspærre, men måske ikke i dette tilfælde, det ville
nok have været bedre at dem der havde stjålet den, kunne havde startet den,
så havde man en chance for at få den ud at køre igen, uden at de havde
splittet den fuldstændigt ad. Måske der er nogle her som kan, eller kender
nogen som kan lave den? (uden at skulle give en "bondegård for det), men det
koster jo nok meget sådan noget. Men det er nok ikke den rigtige gruppe, til
det.

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 12-12-05 18:22

Er der ikke et diregram i værksteds håndbogen som Thansen har
http://www.thansen.dk/products.asp?c=634864025&n=1067394760

Søren Jensen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-12-05 17:05

"Søren Jensen (9800)" <sjakalen01@msn.com> skrev i en meddelelse
> Er der ikke et diregram i værksteds håndbogen som Thansen har
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=634864025&n=1067394760
>

> Søren Jensen

Det er muligt, jeg har lige sendt en mail og spurgt dem ad. Vender lige
tilbage når jeg ved noget mere.