fusk i pakkeleg på dr?!?
Fra : Mikael Jensen

Dato : 11-12-05 09:19

hej alle

Gentagne gange har jeg oplevet, at jeg sekundet efter at have stjålet en
pakke fra en anden, modtager en mail sekundet efter om den er blevet
stjålet. Det kan da ikke lade sig gøre.

Gad vide om dr har lavet fusk så at man automatisk mister pakken igen efter
man har fået den.

Andre der har oplevet det eller kan give en sandsynlig forklaring?

Mikael

Fra : Nacrow

Dato : 11-12-05 09:42

jeg har oplevet lige præcis det samme... har også "klaget" til dr... og de
har sendt mailen videre til de rigtige som har ansvaret for det... men har
dog intet modtaget... jeg har valgt at droppe pakke leg for jeg blir for
aggressiv over at jeg max 30 sek efter modtager mail at den er blevet taget
(efter jeg har taget den af en anden) selv min kæreste er træt af det... så
du ikke ene om det...

Fra : Poul Andersen

Dato : 11-12-05 11:15

> "Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> wrote in message

Det tror jeg desværre det kan.
Der er så mange med i legen- (flere tusinder). Min teori er, at man bliver
sat i kø, når man har slået en sekser.
Derfor vil man også sekundet efter opdage, at den næste i køen har taget
pakken.
Succes'en har slået legen ihjel.
Drop den.

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Fra : Lars K.

Dato : 11-12-05 12:15

"Poul Andersen" <paogbaZEBRA@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sat i kø, når man har slået en sekser.
> Derfor vil man også sekundet efter opdage, at den næste i køen har taget

Jeg har droppet den af samme grund, men det med at der er tusinder i kø,
skulle jo ikke gøre noget, for det er kun de 10 på hver side der kan tage
ens pakker, og så er det mystisk at alle altid spiller lige efter man selv
har gjort det.

Fra : Max

Dato : 11-12-05 12:17

Hej Mikael

> Gad vide om dr har lavet fusk så at man automatisk mister pakken igen
efter
> man har fået den.

Har du aldrig spille det i virkeligheden ?

Mvh Max

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-12-05 12:16

> [...]
> efter man har fået den.
> Andre der har oplevet det eller kan give en sandsynlig forklaring?

Hvis man klikker på "Læs mere om spillet" på siden så kommer svaret frem;

"HOV! Min pakke er væk, hvor er den?
Jeg mistede min pakke et sekund efter jeg havde vundet den. Er det snyd?
Med over 150.000 spillere, der hver slår omkring 10 slag om dagen, giver det
1.5 millioner slag dagligt.
Statistisk set vil hver 6. af de 1.5 millioner slag være en sekser. Slagene
bliver hovedsagligt anvendt mellem kl. 9-24, og det svarer til omkring 5
seksere pr. sekund.
Altså er risikoen meget stor for at miste sin pakke rigtigt hurtigt."

Mvh
Henrik

Fra : codpiece.ch3@gmail.c~

Dato : 18-12-05 00:50

Jep, og der er 1.5 mill raflinger kl 3:45 om morgenen? Hvor jeg glat
væk taber en pakke på 15 sekunder?

No F...ing way! Enten er der snyd fra DR's side (det var det ikke
sidste år) eller osse har en eller anden fundet ud af at lave en
raflerobot der nupper din pakke når du vinder den. Det måtte være
nemt nok at spore, når man ser hvem der vinder pakken.

hrmpf

Fra : BuFFerz

Dato : 18-12-05 23:00

Jeg er ening med jer alle - spillet er træls... vil dog lige nævne at
jeg vandt et headset sidste år... i drs pakkeleg. Så helt fusk er det ikke.