hvad er det lige det hedder?
Fra : S.B.

Dato : 10-12-05 23:50

hvad er det lige det hedder det spil hvor man er en flok soldater, man skal
så planlægge hvordan de andre 7, eller hvor mange nu der var, skal gå hen,
alt efter hvilken opgave man nu fik.
Noget med man kunne sætte nogle punkter ind på et kort, hvorefter dem der
var med i den gruppe gik den rute og
så vidt jeg husker kunne man også selv vælge hvilken af de i alt 8 personer
man ville spille. det er et FPS spil

/Steen

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-12-05 03:06

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> så vidt jeg husker kunne man også selv vælge hvilken af de i alt 8
> personer man ville spille. det er et FPS spil

Rainbow Six serien?

Fra : Devast8or

Dato : 11-12-05 04:23

> [...]
> var med i den gruppe gik den rute og
> så vidt jeg husker kunne man også selv vælge hvilken af de i alt 8

Hvis jeg husker rigtigt kunne man noget i den stil i Hidden & Dangerous, men
du må ikke hænge op på det.

Devast8or

Fra : Silver

Dato : 11-12-05 04:37

> man ville spille. det er et FPS spil

Tom Clancy Raven Shield er det nyeste i Rainbow Six serien, det kører osse
med det koncept som Peter Larsen skriver i sit indlæg.

Mvh
Silver.

Fra : S.B.

Dato : 11-12-05 11:48

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tom Clancy Raven Shield er det nyeste i Rainbow Six serien, det kører osse
> med det koncept som Peter Larsen skriver i sit indlæg.
>
> Mvh
> Silver.

Nu er det nok et 1½ års tid siden jeg spillede det ved en kammerat jeg
dengang havde, men slog mig lige - Ghost Recon, kan det ikke være sådan det
hedder?

/S

Fra : Devast8or

Dato : 11-12-05 12:38

> [...]
> >
> Nu er det nok et 1½ års tid siden jeg spillede det ved en kammerat jeg
> dengang havde, men slog mig lige - Ghost Recon, kan det ikke være sådan

Det er der ihvertfald også en serie der hedder. Du kan se screenshots fra
det her http://www.ghostrecon.com

Devast8or