Godt FM2006 site?
Fra : Koeffe

Dato : 10-12-05 23:34

Nu er der sket en del ændringer i det nye FM2006. Derfor kan
man ikke bare bruge gamle taktikker, træningsskemaer osv,
fra de tidligere spil.

Er der nogen der kan anbefale et site, som har en masse af
dette, til FM2006(!!). Der er ikke så mange der er kommet
med på vognen endnu synes jeg.

--
Koeffe

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-12-05 07:19

Koeffe wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale et site, som har en masse af
> dette, til FM2006(!!). Der er ikke så mange der er kommet

www.fmdanmark.dk
http://www.fmrehab.com/

Søren

Fra : Koeffe

Dato : 11-12-05 23:57

"Søren Nielsen" <skrev i en meddelelse

| www.fmdanmark.dk

Ja, den plejer jeg at bruge, men den er ikke så opdateret på
fm2006 synes jeg...

| http://www.fmrehab.com/

Takker... Den ku jeg bruge.

--
Koeffe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-12-05 12:35

Koeffe wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale et site, som har en masse af
> dette, til FM2006(!!). Der er ikke så mange der er kommet

Du kan sagtens anvende fm2005 taktikker i fm2006.

Fra : Koeffe

Dato : 11-12-05 23:55

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

| Du kan sagtens anvende fm2005 taktikker i fm2006.

Ja, men det er ikke de samme taktikker der er gode i begge
spil, så når du finder en taktik som efter sigende skulle
være skide god i fm2005, er det ikke sikkert den hitter i
fm2006.... Spillets AI (?) bliver jo hele tiden udviklet....

--
Koeffe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-12-05 09:21

Koeffe wrote:
> [...]
> være skide god i fm2005, er det ikke sikkert den hitter i
> fm2006.... Spillets AI (?) bliver jo hele tiden udviklet....

Ja det er rigtigt, men man kan altså godt anvende dem Jeg har fundet
ud af at standard 4-4-2 er ret god i fm2006.. :)

Fra : Koeffe

Dato : 12-12-05 19:21

"Mikael Schøler"

| Ja det er rigtigt, men man kan altså godt anvende dem
Jeg har fundet
| ud af at standard 4-4-2 er ret god i fm2006.. :)

Sjovt... Alle er helt vilde med 4-4-2 .... Selv computeren
:)

Jeg synes den er middelmådig - dvs. den er fin nok, men du
vinder ikke mesterskaber og champions league med den...

Jeg har tænkt på om det måske er fordi jeg altid er træner
for bundhold. Dvs at jeg typisk har dårligere spillere end
de andre hold. Jeg tror hvis man er et tophold skal der
mindre til, og så er en middelmåsid taktik nok til at vinde
mesterskaber....

Tror forresten også snart jeg skal prøve et storhold. Jeg
kan altid bedst lide at skulle klatre op af tabellerne, men
til gengæld er det også trættende hele tiden at skulle søge
spillere.... Og når man endelig er nået så lang at økonomien
er blevet lige så god som de førende holds økonomier, så er
man nået så mange sæsoner henne, at man ikke kender
spillerne længere :c/

--
Koeffe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-12-05 21:02

Koeffe wrote:
> [...]
>
> Jeg synes den er middelmådig - dvs. den er fin nok, men du
> vinder ikke mesterskaber og champions league med den...
kommer jo an på hvilket hold man er. Med ManUtd er det intet problem.