Uvelkomment plads omkring billedlink i ul ~
Fra : Tuk Rask Bredsdorff

Dato : 10-12-05 19:46

Hej,

jeg har en <ul>-liste med billeder. Hvert af disse billeder
linker til en url. Problemet er at, når billederne gøres til
links opstår der et ekstra mellemrum under billedet på ca. 3
pixels.

Denne testside illustrerer problemet:
http://tiktuk.net/linked/imglisttest.html .

Er der nogen der har en anelse om hvordan jeg eliminerer dette
mellemrum?

Venlig hilsen
Tuk Rask Bredsdorff

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Frank Olieu

Dato : 10-12-05 20:13

_Tuk Rask Bredsdorff_ skrev | wrote | écrivit (10-12-2005 19:45):

> [...]
>
> Denne testside illustrerer problemet:
> http://tiktuk.net/linked/imglisttest.html .
>
> Er der nogen der har en anelse om hvordan jeg eliminerer dette

Der er et problem med dit link... det virker kun i IE. Mozilla, Opera, m.fl. vil
downloade HTML-filen! Tjek din serverkonfiguration...

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http://tiktuk.net/linked/imglisttest.html

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Tuk Rask Bredsdorff

Dato : 11-12-05 06:30

> Der er et problem med dit link... det virker kun i IE. Mozilla, Opera, m.fl. vil
> downloade HTML-filen! Tjek din serverkonfiguration...

> [...]

Ja, der er en fejl i .htaccess . Mere debugging.. ;)

- Venlig hilsen
Tuk Bredsdorff

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-05 20:44

Tuk Rask Bredsdorff skrev:

>Er der nogen der har en anelse om hvordan jeg eliminerer dette
>mellemrum?

img {... ;
vertical-align: bottom
}