Det rykker bare...!
Fra : Preben Larsen

Dato : 10-12-05 19:26

Hej

Jeg har lavet en skabelonside og den er jeg for såvidt tilfreds
med - men der opstår en lille fejl i visningen i IE.
Drop-down menuen rykker på teksten inde i div#content sådan cirka
ud for a:hover og altså forskellige steder!
Er der nogen, der har et bud på, hvor nissen ligger begravet?

Med venlig hilsen
Preben Larsen

www.newprana.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Frank Olieu

Dato : 10-12-05 19:43

_Preben Larsen_ skrev | wrote | écrivit (10-12-2005 19:26):

> [...]
> ud for a:hover og altså forskellige steder!
> Er der nogen, der har et bud på, hvor nissen ligger begravet?

Prøv om det hjælper at nulstille padding og margin på <a>, og tag det derfra...

a { padding:0; margin:0; }

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Preben Larsen

Dato : 10-12-05 20:34

Frank Olieu wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Prøv om det hjælper at nulstille padding og margin på <a>, og tag det derfra...
>
> a { padding:0; margin:0; }

Det har jeg allerede prøvet - og så har jeg prøvet igen og ligeledes med de samme
værdier i div#content!
Måske skal der et hacks til for at få dynamiske menuer til at virke ordentlig i IE
- det er bare et gæt!

Mvh
Preben Larsen

Fra : Preben Larsen

Dato : 10-12-05 22:25

Preben Larsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> værdier i div#content!
> Måske skal der et hacks til for at få dynamiske menuer til at virke ordentlig i IE

Jeg har fundet problemet!

PL

Fra : frank

Dato : 10-12-05 23:23

Preben Larsen wrote:

> Jeg har fundet problemet!

Godt! Med har du også fundet løsningen?

.... så ku' det måske være interessant for os andre at vide hvad det var!

--
Venlig hilsen
Frank

Fra : Preben Larsen

Dato : 11-12-05 07:35

frank wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Godt! Med har du også fundet løsningen?
>
> .... så ku' det måske være interessant for os andre at vide hvad det var!

Jeg har fundet løsningen - men det kniber nok lidt med forklaringen, fordi
jeg har ikke helt gennemskuet IE endnu!
Der skal opgives en hight på boxen med den dynamiske drop-down menu i IE i
modsætning til de øvrige browsere.

Mvh
Preben Larsen

www.newprana.frac.dk

PS På baggrund af den begrænsede deltagelse i mit spørgsmål gik jeg ud fra,
det ikke havde den store interesse.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-12-05 18:39

Preben Larsen wrote:

> PS På baggrund af den begrænsede deltagelse i mit spørgsmål gik jeg
> ud fra, det ikke havde den store interesse.

Det kunne da også tænkes, at der bare ikke var nogen, som havde fundet en
løsning på dit problem inden du selv fandt den.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/