OceanMen
Fra : Mikael

Dato : 10-12-05 15:15

Hej.
Er der nogen der ved, om programmet/filmen OceanMen kan købes eller evt.
downloades et eller andet sted?
Jeg har ledt som en gal efter den, uden held...
MVH Mikael.

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 10-12-05 17:00

OceanMen:
ed2k://|file|OceanMen.Apnea.Pipin.vs.Pelizzari-TVRIP.DIVX5%20MP3.para.www.pescasubmarina.tk.AVI|734238314|8FC75B2C3F1E6B5EAD94AEA9BB2A82CD|/

Hvis du ved hvad det skal bruges til!

Fra : Mikael

Dato : 12-12-05 18:56

Hmm... Ikke specifikt, nej... Men prøvede at kopiere linket op i
adresselinien i explorer... det skete der ikke så meget ved.
Der kom bare en meddelelse om at hjælpeprogrammet ikke kunne åbnes.
MVH Mikael.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-12-05 19:38

"Mikael" <dsl128833@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> adresselinien i explorer... det skete der ikke så meget ved.
> Der kom bare en meddelelse om at hjælpeprogrammet ikke kunne åbnes.

ed2k = EDonkey 2000.
Pier to Pier filesharing

Søren Arnvig

Fra : Mikael

Dato : 12-12-05 21:27

"Søren Arnvig" <sarnvig@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse

> ed2k = EDonkey 2000.
> Pier to Pier filesharing
>
> Søren Arnvig

Ok. Jeg er godtnok ikke noget geni til det hér, men nu har jeg hentet
EDonkey 2000 og prøvet at få den til at downloade det uden held... Skal nok
ikke komme nærmere ind på det her, da det jo er ret OT.
Er der ellers nogen, der ved hvor Oceanmen kan findes? Evt som .torrent (det
kan jeg nemlig finde ud af)?
MVH Mikael.

Fra : Mikael

Dato : 12-12-05 22:45

"Mikael" <dsl128833@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nok ikke komme nærmere ind på det her, da det jo er ret OT.
> Er der ellers nogen, der ved hvor Oceanmen kan findes? Evt som .torrent

Eller er der evt nogen der har et eksemplar de ville være villige til at
lave en kopi af og sende mod passende betaling?
MVH Mikael.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 12-12-05 22:25

Søren Arnvig skrev i Message-ID:
<439dc39d$0$157$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> Pier to Pier filesharing

Så passer det jo fint hvis det har noget med dykning at gøre - hvis det
omhandlede skibe ville det passe _endnu_ bedre.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 13-12-05 12:32

Der går lang tid inden den begynder at hente! Der er ret meget kø til
filen!

vh. Molar

ps. Den findes ikke som .Torrent ellers ville jeg have givet dig det i
stedet. Man det kan være jeg kan smide den op til dig når jeg har
fået filen ned!

Fra : Mikael

Dato : 13-12-05 17:55

Ok. Nu prøver jeg at lade den køre i døgndrift og så se om ikke der begynder
at ske noget på et tidspunkt.

Fra : Mikael

Dato : 14-12-05 16:53

Ok, det lykkedes at få filmen! Jeg takker for assistancen, Molar! Så må jeg
bare til at øve mig på mit spansk...

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-12-05 16:49

Ok
Og du er sikker på at den er tilsluttet en server (razorback)?

vh. Molar

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-12-05 17:32

Det er bare iorden!
Spansk er vel ikke det værste sprog at kunne. Ca. halvdelen af jordens
befolkning snakker det!

vh. Molar

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-12-05 17:33

Undertekster?

Fra : Mikael

Dato : 14-12-05 18:51

Nope, desværre. Den originale lyd (engelsk) kører under den spanske, men man
kan desværre ikke skelne den fra.
Ellers nogen rigtig fede uv-sekvenser!

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-12-05 20:41

Okey det er lidt ærgeligt!
Måske findes der nogle .srt undertekster

vh. molar

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-12-05 21:12

Nå, det ser det så ikke lige ud til! sorry.

vh. molar