hjælp til nybegynder
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 10-12-05 09:39

Hejsa

Jeg har et problem med min hjemmeside.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt.
Min side er denne

http://home19.inet.tele.dk/hogit/

W3C Validator kommer med denne beske.

Sorry, I am unable to validate this document because on line 28, 49,
118, 137, 146 it contained one or more bytes that I cannot interpret as
utf-8 (in other words, the bytes found are not valid values in the
specified Character Encoding). Please check both the content of the file
and the character encoding indication.

MVH
Hans Otto

Fra : stroemer

Dato : 10-12-05 11:45

Hans Otto Nielsen skrev:
> [...]
> utf-8 (in other words, the bytes found are not valid values in the
> specified Character Encoding). Please check both the content of the file

Hej Hans Otto
Hvis du laver din encding i validatoren om til iso-8859-1, så fortæller
denne, at du har 39 fejl på siden.
Der er nok at gå igang med. Du skal se på din Doctype. Prøv at se på
http://www.hjemmesideskolen.dk eller
andre af disse hjemmesideskoler.
Gå tilbage i denne gruppe, så vil du finde flere!
Du har også problemer med billederne på siden til lokale klub. De har en
forkert extention! De hedder .php det er et serverside sprog, og ikke
et billed extention. Omdøb dem til .jpg. Selv det program, som du har
lavet de små billeder i, nemlig Irfan protesterer, når man vil se et
større billede!

--
Mvh stroemer
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 10-12-05 17:38

stroemer skrev:

> [...]
> et billed extention. Omdøb dem til .jpg. Selv det program, som du har
> lavet de små billeder i, nemlig Irfan protesterer, når man vil se et

Hejsa
Jeg siger tak for de gode råd, og vil straks se på dem.

MVh
Hans Otto