Skærme
Fijala 3554
indstilling af skærm
Fra : IPS

Dato : 10-12-05 04:51

Jeg ville gerne se sputnik, vi købte kabel, og en har lavet det for mig, men
i morges da jeg tændte com. var det kun. ½ skærm, men hvis jeg tog kabelt ud
fra tv- out, og genstarted com. var det iorden, men lige så snart jeg sætter
kablet i igen til fjernsynet går det galt ???
En som kan have den tålmodighed at fortælle mig hvor indstillinger ikke står
rigtig ? jeg har et grafikkort som hedder s vidia geforce FX 52200
Fjernsynet er en 42" plasma.
Hilsen IPS

begin 666 Ingrid Stub.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E-T=6([26YG<FED#0I&3CI)
M;F=R:60@4W1U8@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IS='5B0'1D8V%D<VPN
E9&L-"E)%5CHR,# U,3(Q,%0P,S4P,S5:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end