Bagemaskine
Fra : zcully

Dato : 08-12-05 23:38

Hej i gruppen

Jeg har lånt en bagemaskine af de gamle som jeg vil lege lidt med. De er
ikke så vilde med de. Om det så er fordi de ikke kan finde ud af at bruge
den ved jeg ikke!!
Er der nogen der har erfaring med dem. Den her model er en Melissa 643-043.
Jeg kunne godt tænke mig nogle gode opskrifter og tips til at komme igang.
Kan selvfølgelig sagtens slå op i manualen, men er bedre med anbefalinger
fra folk der har prøvet det i praksis.

På forhånd tak.

/Zcully

Fra : Jette

Dato : 09-12-05 10:14

Kig på linket www.lav-det-selv.dk under mad og drikke. Der er en hel tråd om
bagemaskiner og de fleste er dybt begejstret for den. Hilsen Jette

Fra : Gainsbourg

Dato : 12-12-05 00:40

Det er garanteret fordi de ikke kan finde ud af at bruge den (eller ikke har
taget sig tid til at prøve den ordentligt).

Nu ved jeg ikke med Melissa'en - men med Idelines maskiner følger et genialt
opskriftshæfte, hvor den danske version er skrevet af en eller anden
entusiast, der har tilføjet et hav af vellykkede eksperimental opskrifter...
Hvis der sidder een derude der har scannet det og er villig til at dele, så
kan det klart anbefales.

I øvrigt kan jeg kun sige, at du bliver vildt afhængig af frisk hjemmebagt
brød. Vi spiser kun hjemmebagt rugbrød og franskbrød efter vi har fået
bagemaskine. Det tager ingen tid, der er ingen egentlig opvask og brødet
smager himmelsk

Med venlig hilsen
Gainsbourg