Need for speed Most Wanted underligt probl~
Fra : Silver

Dato : 08-12-05 20:23

Davs!

Jeg har fået erhvervet mig den Porshe Carrera fra nr 10 eller 11 på
Blacklisten, men nu da jeg skal køre imod nr 9 så trækker svinet pludselig
til venstre mens jeg kører?

What gives?.

Er det noget damage som er kommet med i spillet og så skal man genkøbe f.eks
gear eller styring for at få den til at køre ligeud?

Det skal dog siges at jeg ER blevet ramt forfra af de der SUV politibiler
som vistnok kun er til for at gøre netop det ved folk som flygter.

Håber nogen kan give mig et fornuftigt svar hvis de selv har været udsat for
det i spillet.

Mvh
Silver

P.S hvis jeg selv finder ud af det poster jeg svar herinde.

Fra : Silver

Dato : 08-12-05 20:31

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fået erhvervet mig den Porshe Carrera fra nr 10 eller 11 på
> Blacklisten, men nu da jeg skal køre imod nr 9 så trækker svinet pludselig

HAHAHAHA, det var mit lorte logitech extreme 3D pro joystick som jo bekendt
har en tendens til at trække til den ene side, og det var tilsyneladende det
som skyldes at bilen trak til venstre, efter at have koblet det fra og
genstartet NFSMW igen var det snorlige kørsel jeg kunne præstere.

Hehe....

Mvh
Silver.