carli gry server
Fra : Ulrik Mailand

Dato : 11-06-01 11:56

Hej Claus.

De umiddelbare specifikationer til en server for Carli gry må være noget i
denne retning.

Cpu : Pentium 3 eller 4 (hastighed på 800+ MHz)
Ram : 256 MB
Harddisk : ca. 20 GB SCSI-disk og SCSI controller
Backupløsning : DAT eller DLT (DAT er billigst, men kapaciteten på DLT er
større)

Hvis du vil have en specifik computer kunne du foreslå en Compaq Proliant
DL380

http://www.compaq.com/products/servers/proliantdl380/index.html

Maskinen skal sikres på en eller anden måde bag en firewall, men jeg vil gå
ud fra at de sagtens kan bruge deres eksisterende.

Hvis der var mere må du lige tage fat i mig igen.

Ulrik

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 11-06-01 11:57

Sorry så gjorde jeg det igen.

Undskyld

Fra : Christian Flintrup

Dato : 11-06-01 12:08

Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:

> Sorry så gjorde jeg det igen.

Ja - det er slemt. En compaq server...

Meget slemt :)

--
Christian

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-06-01 14:16

Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:

> Sorry så gjorde jeg det igen.
>
> Undskyld

Hvis du nu skiftede din Microsoft news reader ud med en ordentlig -
nemlig MacSOUP, så gik det måske lidt nemmere ?! )

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 11-06-01 14:37

> Hvis du nu skiftede din Microsoft news reader ud med en ordentlig -
> nemlig MacSOUP, så gik det måske lidt nemmere ?! )
>
> --
Jeg har prøvet den, men jeg kan ikke lide den.....og lige nu sidder jeg på
windows og OS X

Ulrik