Våddragter for høje og slanke ?
Fra : VK

Dato : 08-12-05 14:46

Der må da næsten være andre end jeg, der er ca. 195cm høje og vejer
85-95kg og er glade for dykning ??

Jeg har nu været forbi en del af diverse butikker i København, men kunne
stadig ikke finde noget der kan passe mig i semi/våddragter! Problemet
er, at jeg er simpelthen "for slank" til dem alle sammen

Jeg kan selvfølgelig vælge at enten få dragten tilpasset - ikke en god
ide, fik jeg vide, og koster ca 500kr oven i samtidig

Hvad findes der ellers af muligheder for mig (197cm/85kg) til max 3000kr ?

Hvordan har I andre, med de samme problemer, klaret det ?

P.S.

Jeg vil prøvet en Mero Mynox i str. L/Long 102. Den eneste dragt der
passede mig nogenlunde, dog kunne jeg bruge 2-3cm ekstra i længden og
nok 1-2 kortere på maven.....

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-12-05 16:27

"VK" <vk_REMOVE_@vvkv.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan har I andre, med de samme problemer, klaret det ?

Køb en målsyet tørdragt for 7500?

mvh
Jonas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-12-05 17:19

"VK" <vk_REMOVE_@vvkv.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan har I andre, med de samme problemer, klaret det ?

Og husk vladislav det er altid lettere at få tilgivelse end tilladelse :)

Fra : anders

Dato : 08-12-05 18:15

Jonas Lüttichau skrev:

> Og husk vladislav det er altid lettere at få tilgivelse end tilladelse :)

.... sagt af manden der vogter over kældernøglen med sit liv - hvis
hun bare vidste...

mvh
anders

Fra : VK

Dato : 10-12-05 00:53

det er godt det der, drenge - hvad med at komme med noget konstruktivt ?

Glem ikke, at jeg sagde - max 3000kr, ik ?

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 10-12-05 16:31

> det er godt det der, drenge - hvad med at komme med noget konstruktivt ?

Yessir :)

> Glem ikke, at jeg sagde - max 3000kr, ik ?

Sandt, men hvis du ikke kan få en dragt der passer ordentligt, og så
alligevel skal have tørdragt senere fordi du har meget lidt kropsfedt til at
holde dig varm så skal du først købe en våddragt der ikke passer til 3000 og
senere en tørdragt (som så kan fås målsyet) til 7500 så er du oppe på 10500.
I stedet så kan du tage en genvej direkte til tørdragten, så sjovere
(varmere) dyk og spare penge i længden.

mvh
Jonas

Fra : Bo Christensen

Dato : 09-12-05 19:29

> Der må da næsten være andre end jeg, der er ca. 195cm høje og vejer
> 85-95kg og er glade for dykning ??
Hejsa,
Jeg har nogenlunde samme mål som dig, og
jeg har købt en speciel model af waterproofs dragt hos adventure dive i
odense,
lavet til skandinaviske mennesker. Det er vist også en svensk firma.
www.adventure-diving.dk den dragt kan du godt få for under 3000, det er en
våddragt i 7 mm med en shorty i 5 mm.
mvh bo

Fra : VK

Dato : 10-12-05 00:37

Ja, det ser ud som om Waterproof er det eneste bud, hvis man ikke skal
have den skræddersyet

Jeg kan bare ikke se størrelserne ud fra deres hjemmeside :
http://www.waterproof.se/lynx_aries.php#details
Productsheet viser bare det samme

Under forhandlerlisten tjekkede jeg samtlige butikker i DK og i Malmö.
Dog var der igen af dem der havde Waterproof dragter på hjemmesiden så
jeg kunne tjekke priserne og størrelserne

Fra : Bo Christensen

Dato : 10-12-05 11:06

> Under forhandlerlisten tjekkede jeg samtlige butikker i DK og i Malmö. Dog
> var der igen af dem der havde Waterproof dragter på hjemmesiden så jeg
> kunne tjekke priserne og størrelserne
Ring og snak med Ebbe hos adventure diving, han er ganske rar, og har styr

tingene, hans priser er også fornuftige. (jeg får ikke avance, jeg er bare
blevet godt
behandlet)
/bo

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-12-05 01:09

Kan varmt anbefale www.eliossub.com, deres hjemmeside er en anelse
forvirrende, men de er sindssygt billige, også målsyede.