50m bassinner og dykning med ABC i Storkøb~
Fra : VK

Dato : 08-12-05 14:26

Kan I nævne nogle steder i Storkøbenhavn der har 50m baner i
svømmehallen, en dyb bund, og hvor der kan dykkes med ABC, evt. med en
makker på overfladen og fremvisning af klubpasset osv ?

Fra : Ole Bro

Dato : 08-12-05 15:37

Vil du anvende dit ABC grej i almindelig åbningstid, eller søger du
en klub med adgang til nævnte faciliteter?

Til sidst nævnte kan jeg tilbyde East Kildbride Badet ved Ballerup -
50m/4m.Vi bassintid to gange om ugen, tirs og tors mellem kl 20 og
21.30.

Det koster kun et medlemsskab af klubben, som er næsten gratis.

mvh.

Ole Bro

Fra : Ole Bro

Dato : 08-12-05 16:42

Fra : Ole Bro

Dato : 08-12-05 16:42

Fra : Joakim Skovgaard

Dato : 08-12-05 17:39

Vestbadet i Rødovre. Hvis man vil bruge ABC i alm.åbningstid spørg
bademesteren...