Årskalender
Fra : Lantino

Dato : 08-12-05 12:12

Hej NG,

Jeg ved ikke om jeg er kommet det rigtigte sted hen ...
Er der nogen som kender til en skabelon evt. i Word hvor man kan lave en
årskalender med ens egne billeder ???

Håber på nogle konstruktive forslag !!!

På forhånd tak ..

/Karsten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-12-05 14:28

"Lantino" <pistolfingeren@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved ikke om jeg er kommet det rigtigte sted hen ...
> Er der nogen som kender til en skabelon evt. i Word hvor man kan lave en

Hvis det er word 2003, så er det Filer - Ny og vælg fanen Andre dokumenter.
Der er en guide til at lave kalendere. Undervejs vil du få mulighed for at
sætte plads af til egne billeder.
Hvis du har hele officepakken, så brug Publisher i stedet for. Der er mange
flere muligheder for at lave kalendere med forskelligt udseende.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 14:19

http://office.microsoft.com/en-us/templates/TC011800971033.aspx