Sims 2 CD eller DVD
Fra : Peder Pedersen

Dato : 07-12-05 23:48

Har fundet en website der sælger Sims 2 til 199,-
Der er dog tale om Engelsk version og på billedet står der CD-ROM.
Andre steder sælges den Danske version på DVD - men til en noget højere
pris. Kommer jeg til at fortryde at have CD versionen og ikke DVD ?
Installation på Engelsk kan jeg godt leve med - bare jeg efterfølgende kan
vælge Dansk sprog - men er der fælder her jeg skal være obs på.

Pft

peder

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-12-05 02:04

> [...]
> Installation på Engelsk kan jeg godt leve med - bare jeg efterfølgende kan
> vælge Dansk sprog - men er der fælder her jeg skal være obs på.

CD-versionen har fire CD'ere som alle skal bruges når spillet installeres.
Derefter bruges der kun en CD når der skal spilles.
DVD-versionen har har alt på en enkelt DVD-skive, installationen går derfor
som en leg.
Hvis det kun er lidt mere en DVD-version koster, så gå efter den (min
mening).
Ved ikke om du kan få dansk sprog på, når du opdaterer den engelske The
Sims2?

Mvh

Emil