Adresser på Sognepræster
Fra : TI

Dato : 07-12-05 21:35

Hej,

Er der en der kan skaffe en adresseliste over samtlige sognepræster i DK?
Listen skal indenholde præstens navn, sognet og adressen.

Og gerne i et excelformat.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-12-05 21:48

TI has brought this to us :
> Er der en der kan skaffe en adresseliste over samtlige sognepræster i DK?
> Listen skal indenholde præstens navn, sognet og adressen.

Prøv Kirkeministeriet, TDC's "Navne og numre" eller lign.

Fra : Holst

Dato : 07-12-05 21:54

TI wrote:

> Er der en der kan skaffe en adresseliste over samtlige sognepræster i DK?
> Listen skal indenholde præstens navn, sognet og adressen.
>
> Og gerne i et excelformat.

Jeg ved, du kan finde alle præster på sogn.dk, men næppe i det ønskede
format.