Gasaftale
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 07-12-05 21:09

Hej,

Vi skal til at udvide vores flaskebank, vores nuværende flasker har vi i
leje fra Yara men aftalen inkluderer ikke levering og det ville vi egentlig
gerne have.

Er der nogen der benytter andre end Yara eller har en leveringsaftale med
yara?

mvh
Jonas

Fra : Allan Hansen

Dato : 07-12-05 21:20

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne have.
> Er der nogen der benytter andre end Yara eller har en leveringsaftale med

I den aftale jeg lavede med Yara ( Hydrogas ), kunne vi vælge at få leveret
flaskerne ( jeg går ud fra at det er oxygen og helium du mener ). Så vidt
jeg husker var prisen < 100 Kr. pr flaske leveret fra Elektroma til Farum.
Vi har nu valgt selv at afhente dem.

Allan Hansen

Fra : CC

Dato : 07-12-05 21:43

"Allan Hansen" <EnghansFjern@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Så vidt jeg husker var prisen < 100 Kr. pr flaske leveret fra Elektroma
> til Farum. Vi har nu valgt selv at afhente dem.

Vi kan også vælge at få leveret af YARA, men henter selv. Det koster kr. 146
+ moms pr. levering
(det er de så, så venlige at påføre vores regning hver gang, selvom de ikke
leverer - går den så går den!)

Claus