Knækket cd.
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 07-12-05 20:07

½øjs@

Jeg har knækket den en cd til Sims 2.

Hvad gør man så. Spillet er ikke installeret på maskinen, så en no-cd duer
ikke. Kvittering har jeg heller ikke, er det bare ærgeligt, eller kan man
sende den til EA

/Ole

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-12-05 20:16

"/Ole (6000)" wrote

> [...]
> ikke. Kvittering har jeg heller ikke, er det bare ærgeligt, eller kan man

Sidst jeg tjekkede med EA der kostede det ca 200 kr inkl portoomkostninger

- Peter

Fra : GB

Dato : 11-12-05 13:13

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> wrote in

> Sidst jeg tjekkede med EA der kostede det ca 200 kr inkl
> portoomkostninger

Sidst jeg chekkede, lå der en uge efter en CD i brevkassen, sendt fra
Texas, no questions asked. Men det er selvfølgelig også et par år siden.

GB

Fra : Bruno

Dato : 07-12-05 21:23

/Ole (6000) wrote:
> Hvad gør man så. Spillet er ikke installeret på maskinen, så en no-cd duer
> ikke. Kvittering har jeg heller ikke, er det bare ærgeligt, eller kan man
> sende den til EA

Prøv og kontakte EA, de kan hjælpe.

Mvh

Bruno