Forskellen på pædofil og børne elsker
Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 07-12-05 19:22

Hej

Vi er en del der efterhånden trætte af den genralisering der er i
forhold til personer med vores interesse i småpiger.

Vi bliver lagt i samme skuffe som pædofile, hvilket er helt forkert,
den betegnelse vil efter vore mening dække over dem der har haft sex
med småpiger.

Hvor imod småpige elskere er en gruppe af mennesker der elsker at se
på og være sammen med små piger, dog ikke på den sexuelle måde.
Vi ønsker og ser på småpiger som små mennesker der skal beskyttes
mod alt ondt, dette er modsat pædofile.
Vi vil hellere dø i "tjeneste" for at beskytte en småpige end at
gøre hende ondt.

M.v.h.
Thomas

Fra : Paul

Dato : 07-12-05 19:46

promoter1999@yahoo.dk skrev:

> [...]
> mod alt ondt, dette er modsat pædofile.
> Vi vil hellere dø i "tjeneste" for at beskytte en småpige end at

Okay... Og hvorfor mener du dit indlæg hører hjemme i dk.snak.seksualitet?

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-12-05 21:13

<promoter1999@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Hej Thomas

> Vi er en del der efterhånden trætte af den genralisering der er i
> forhold til personer med vores interesse i småpiger.

Hvem er den del? Foreløbig er der dig og ...?

> Vi bliver lagt i samme skuffe som pædofile, hvilket er helt forkert,
> den betegnelse vil efter vore mening dække over dem der har haft sex
> med småpiger.

Der er nogle pædofile som ikke vil have sex med småpiger, alene af den grund
af det er ulovligt. Men hvis ikke det var ulovligt så ville de. Det er altså
ikke helt tydeligt at skelne mellem aktive pædofile, dem som holder sig på
måtten, og så jer andre.

> Hvor imod småpige elskere er en gruppe af mennesker der elsker at se
> på og være sammen med små piger, dog ikke på den sexuelle måde.

Hvordan definere du "være sammen med". Sidste gang der var en der fremlagde
det synspunkt, viste det sig nemlig at overskride de flestes definition af
"den sexuelle måde".

Lars

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 07-12-05 23:13

Først svarer jeg Paul:
Jeg mener dette indlæg hører til her da jeg efter omhyggelig søgen
fandt mere eller mindre enslydende indlæg, dog vil jeg ikke pege dem
ud lige nu (mangler tid)!!!

Så er det tid til at svare Lars:
Jeg skrev:
> Vi er en del der efterhånden trætte af den genralisering der er i
> forhold til personer med vores interesse i småpiger.
og Lars spørger:
Hvem er den del? Foreløbig er der dig og ...?
Og her er svaret, jeg har kontakt med en håndfuld danskere med samme
interesse og vi er trætte af at blive kaldt pædofile.

Jeg skriver:
> Vi bliver lagt i samme skuffe som pædofile, hvilket er helt forkert,
> den betegnelse vil efter vore mening dække over dem der har haft sex
> med småpiger.
Lars spørger:
[...]
Jeg svarer igen:
Jeg kan godt se det fra dit synspunkt, men dem jeg har kontakt med har
aldrig gjort og har heller ikke tanker om at gøre børn ondt, nyder
bare det at kigge på børnene.

Jeg skriver:
> Hvor imod småpige elskere er en gruppe af mennesker der elsker at se
> på og være sammen med små piger, dog ikke på den sexuelle måde.
Lars svarer:
[...]
Jeg svarer at den defination at være sammen med, betyder i min verden
når det kommer til samvær med børn at, hygge sig med barnet på
dettes præmisser, spille brætspil, bygge huler, gå ture, tage i
Tivoli er bare nogen få eksempler.

Thomas

Fra : Gert

Dato : 07-12-05 23:28

On 7 Dec 2005 14:13:20 -0800, promoter1999@yahoo.dk wrote:

> [...]
>når det kommer til samvær med børn at, hygge sig med barnet på
>dettes præmisser, spille brætspil, bygge huler, gå ture, tage i

Jamen, altså ligesom ganske almindelige forældre !

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 07-12-05 23:34

ja lige præcis, og dog bliver vi/jeg på grund af vores/min interesse
for at samle på billeder af små piger, straks stemplet som pervers og
pædofil

Fra : preben nielsen

Dato : 08-12-05 07:33

> [...]
>interesse
>for at samle på billeder af små piger, straks stemplet som

Det ER pædofili !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : GLS

Dato : 08-12-05 15:58

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> <promoter1999@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det ER pædofili !
>
> --
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk

Jeg går ikke ind for sexuel omgang med mindreårige, men misbrugen af
begrebet pædofili er til at brække sig over, folk slynger om sig med ord og
begreber de ikke kender betydningen af.

her er et link til en side der definerer begrebet pædofili
http://da.wikipedia.org/wiki/P%C3%A6dofili#Definitioner

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 07-12-05 23:37

og grunden til denne samler interesse er at jeg ikke har nogen datter
og har besvær med at finde den eneste ene på grund af at jeg er genert

Fra : Nette

Dato : 08-12-05 01:28

<promoter1999@yahoo.dk> skrev

>og grunden til denne samler interesse er at jeg ikke har nogen datter
>og har besvær med at finde den eneste ene på grund af at jeg er genert

Det synes jeg faktisk ikke er en god grund for at samle på billeder af små
piger!

Een ting er at gerne vil opholde sig sammen med børns livsbekræftende sind,
men derfra og så til at samle billeder af dem, der er der langt.

Der er så flere tillægsspørgsmål. Så som, hvorfor er det kun piger I
interesserer jer for? Skal det helst være piger i små yndige kjoler med
flæser eller hvad med piger, der virker drengede?

Jeg synes det er underligt at vælge køn. For mig at se, er kønnet
ligegyldigt, hvis det altså er børns tilstedeværelse man ønsker.

Nette

Fra : Anders And

Dato : 08-12-05 02:24

Hej, Thomas.

Hvorfor ikke bare acceptere, at du også føler dig sexuelt tiltrukket
af små piger? Du bliver ikke mindre pædofil, fordi du nu fravælger
at kæle, kysse, slikke og sexe med børn. Og du bliver heller ikke
et bedre menneske. Pædofile gør ikke dem, de elsker noget ondt.

MVH
"AA", DPA-04

--
Pædofilgruppens hjemmeside:
http://danped.fpc.net/dansk/

Interviews m. cand. psych. Jette Bach og Bent Petersen:
http://danped.fpc.net/dansk/blandede.php

Udenlandske hjemmesider for pædofile:
http://danped.fpc.net/links.php

Fra : Ulrich Valera

Dato : 08-12-05 02:34

<promoter1999@yahoo.dk> wrote in message

Vi ønsker og ser på småpiger som små mennesker der skal beskyttes
mod alt ondt.

---------------------------------

Ja, det mest naturlige i verden er, at voksne har en ægte beskyttertrang
i relation til børn, såvel piger som drenge samt forhåbentlig også en
ægte menneske-kærlighed til dem.

At nogle få udresserede personer ikke har kunnet administrere dette og i
stedet har indladt sig upassende med børn, har desværre skabt et
massehysteri helt uden sidestykke.

Så i dag bør selv meget ansvarlige fædre samt mandlige pædagoger afholde
sig helt fra kram og knus, i hvert fald, hvis kvindemennesker opholder
sig i nærheden.
Det klogeste er at anvende en køligere, afmålt optræden overfor børn,
sålænge kvindemennesker glor, fx. ved afhentning i børneinstitutioner.
Børn kan have svært ved at forstå den kolde adfærd, men man kan så
forklare dem årsagen senere.

I modsat fald kan en sådan familiefader eller pædagog påregne, at
kvinder anmelder til Kriminalpolitiet for grænseoverskridende adfærd med
påfølgende afhøringer i politiets kældre.
En hvilken som helst grundløs anmeldelse medfører en uhyre grundig og
omfattende sagsbehandling med rundskrivelser og tilhørende svarskemaer
til samtlige barnets institutioner - ledsaget af sladder i hele bydelen.

Desuden vil barnet under en sådan sagsundersøgelse blive afhørt af
paneler af sagkyndige om hver eneste millimeter af sine ædlere dele, som
det ikke anede funktionerne af.
Men det er da en yderst effektiv seksualundervisning, der sætter et
sådant barn 10 år foran sine medmennesker.

Selv om anmeldelsen er helt grundløs, vil den være meget belastende for
hele familien, der straks bør forlade landet helt og for stedse.
Skaden kan ikke repareres og kvinder, der anmelder falsk, vil altid være
helt fredede og urørlige med alle lovlige tiltag.
Det var jo en mand, hun anmeldte.

I vort samfund har kvinder overtaget en urimelig magt, så mænd anses for
uduelige skvat, man kan behandle værre end hunde. - Hvilket de så også
bliver -

Ulrich Valera
Sagsbehandler

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 08-12-05 09:26

Ulrich Valera skrev:

> [...]
> kvinder anmelder til Kriminalpolitiet for grænseoverskridende adfærd med
> påfølgende afhøringer i politiets kældre.

Det er dog noget gedigent paranoidt sludder.
Både som en meget ansvarlig far og som en meget ansvarlig medarbejder i
daginstitutioner, først som medhjælper, siden som studerende i praktik
og endeligt som pædagog, har jeg aldrig afholdt mig fra at give de børn
jeg har haft med at gøre kram og knus, uanset om der har været kvinder
til stede eller ej.
Og jeg er aldrig nogensinde blevet beskyldt for noget som helst i den
forbindelse, hverken fra mine børns mor, fra kollegaer eller fra forældre.
Og jeg var under uddannelse da Vadstrupgård-sagen begyndte at rulle, og
blev færdiguddannet kort tid efter, så det er ikke fordi
problemstillingen ikke har været aktuel for mit vedkommende.

Ét enkelt sted jeg arbejde var jeg ude for, at lederen gav besked om at
vi medarbejdere, og især vi mænd, skulle afholde os fra at være på
tomands-hånd med børnene og fra at tale om personlige og evt. intime
ting med børnene - Der var tale om en SFO, hvor nogle af de større børn
var begyndt at vise en spirende interesse for forholdet mellem drenge og
piger, hvilket jo ville kunne afstedkomme nogle spørgsmål fra dem.
Her havde jeg besluttet mig for, at såfremt jeg kom i en situation hvor
jeg måtte vælge mellem loyaliteten mellem min overordnedes besked, min
egen personlige holdning til den slags og så loyaliteten overfor det
barn, der ville vise mig den tillid at spørge mig om evt. dybt
personlige ting, så ville min egen holdning, og derved loyaliteten
overfor barnet, helt klart uden tvivl vinde.
Men helt klart, at lederen havde givet udtryk for den holdning, havde en
stor påvirkning i min beslutning om at jeg ikke ønskede at fortsætte på
stedet da mit vikariat sluttede.

Var også fuldstændigt afklaret med, at såfremt der i nogen af de
daginstitutioner jeg arbejdede i, blev sat begrænsninger for mit arbejde
pga. en overdreven frygt for overgreb, så var jeg ikke at finde i den
institution længere, for så ville jeg ikke kunne stå inde for mit
pædagogiske arbejde.
Men udover ovennævnte SFO, hvor der jo heller ikke var tale om en klar
ordre om at vi ikke måtte, kun en besked og en formaning om, så har jeg
aldrig været ude for at skulle tage det valg.

--
Jan

www.biotopia.dk
Diskussionsforum for biseksuelle og -nysgerrige

Fra : preben nielsen

Dato : 08-12-05 07:32

> [...]

>på og være sammen med små piger, dog ikke på den sexuelle måde.
>Vi ønsker og ser på småpiger som små mennesker der skal beskyttes

Nej. Pædofile "ønsker" ikke at gøre barnet ondt, men i deres
uforstand fatter de bare ikke, at de er på afveje.

Pædofili har ikke at gøre med hvorvidt man HAR gennemført seksuelt
samvær med et barn eller ej.

Og din fokusering på netop piger !?! Og "beskytte mod alt det
onde" ?? Hvis definition af ondt ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 08-12-05 09:20

> [...]

>på og være sammen med små piger, dog ikke på den sexuelle måde.
>Vi ønsker og ser på småpiger som små mennesker der skal beskyttes

Ja, det er "sjovt nok" også de pædofiles udlægning....
"Børnene vil selv, og så må jeg som ansvarlig voksen beskytte dem
mod de slemme mennesker ved selv at påtage mig det tunge hverv at
gennempu.....øhhh....give børnene kærlighed..."
"Børn på 8 år er fuldt udviklede seksuelt, så bla bla bla..."

>Vi vil hellere dø i "tjeneste" for at beskytte en småpige end at
>gøre hende ondt.

Bare I dør, så forlanges der ikke mere af Jer.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : ThomasB

Dato : 08-12-05 12:22

> [...]
> mod alt ondt, dette er modsat pædofile.
> Vi vil hellere dø i "tjeneste" for at beskytte en småpige end at

Det er ikke-fysisk seksuelt misbrug., hvilket kan være lige så slemt som
fysisk seksuelt misbrug.

Læs f.eks John Bradshaw, Rejsen Hjem.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 08-12-05 13:09

Jens/Claus U/ThomasB eller malkone wrote:

> Det er ikke-fysisk seksuelt misbrug., hvilket kan være lige så slemt som
> fysisk seksuelt misbrug.
>
> Læs f.eks John Bradshaw, Rejsen Hjem.

Du er ret belæst, hvad Jens Claus Underlig ?

--
Ejvind

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 08-12-05 19:32

For mit vedkomne er ondt, det samme som værende alle former for
upassende opførsel overfor barnet, det værende i sexuelle eller ikke
sexuelle henseende!
Og min fokusering på netop piger er et tilfældigt eksempel da jeg kan
også lide drenge!!

Fra : Sabina H.

Dato : 09-12-05 08:26

> [...]
> sexuelle henseende!
> Og min fokusering på netop piger er et tilfældigt eksempel da jeg kan

hvem er det der definerer hvad der er upassende opførsel overfor barnet?
er det dig?
er det barnet?
er det forældrene?
er det samfundet?
er det retsvæsnet?

jeg må indrømme jeg har svært ved at skelne mellem det du kalder pædofili og
"børneelskere".... for mig handler det ikke om hvorvidt der er seksuel
omgang med barnet eller ej, men om at der er en uhensigtsmæssig focusering
på barnet/pigen, som trods alle gode hensigter, kan skade barnet på sigt....

hvad pædofilen/børneelskeren opfatter som beskyttelse, kan barnet opfatte
som overgreb.... hvad børneelskeren opfatter som hygge, kan barnet
transformere til skamfuld opførsel....

lad mig spørge dig om noget....

har du NOGENSINDE sagt til et barn at det samvær i har, den måde i er på
(uskyldig eller ej) skal være hemmelig?
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 08-12-05 19:36

Det er ikke pædofili!!
Pædofili er en person der ynder at have sex med børn (I grove træk)

Da de billeder jeg har liggende ikke er hverken stødende eller nøgne,
men kun påklædte piger

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 08-12-05 19:40

Det kan godt være at den beskrivelse ligger meget tæt op ad den der
ligner den pædofiles syn på børn, men vi der bare elsker små
piger/drenge.
Men jeg ville ALDRIG gennempule et barn, som du selv skriver det
næsten.
Og vi ved udemærket godt at små piger på 8 år eller yngre/ældre
ikke er udviklet sexuelt endnu.

Og hvis vores slags skulle dø, da ville der være usandsynligt mange
der ville komme til at dø

Fra : promoter1999@yahoo.d~

Dato : 08-12-05 19:42

Vi er den slags små pige/drenge elskere der ikke ville kunne finde på
at påføre et barn hverken ikke-fysisk sexuelt misbrug som fysisk
misbrug

Fra : Sabina H.

Dato : 09-12-05 08:27

promoter1999@yahoo.dk wrote:
> Vi er den slags små pige/drenge elskere der ikke ville kunne finde på
> at påføre et barn hverken ikke-fysisk sexuelt misbrug som fysisk
> misbrug

hvad med psykisk misbrug?
der om muligt er 100 gange værre end fysisk....

det er ikke det fysiske der skader barnet mest.... det er den psykiske
del.... skammen.... hemmelighederne... visheden om at være "anderledes".....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-12-05 21:13

<promoter1999@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Thomas

Hvad så, XXX? Nyt alias - nye seksuelle fantasier?

--
-Jens B.

Fra : albert_van_helsing@y~

Dato : 10-12-05 21:22