IFrame der linker til en iframe!
Fra : Pelle Allsop Krog

Dato : 07-12-05 19:02

Hej, jeg er ved at opbygge siden: http://www.gkbostoette.frac.dk/
og den er bygget op på den måde, at jeg har 2 iframes, den ene
(Den til venstre) er en menu, og den store til højre er både
forsiden, og destinationen til linksene i menuen.

Men jeg har det problem, at når jeg klikker på et link i menuen,
så åbner browseren som om at det stod som target=_blank !
Jeg har givet begge frames et id (Menu og Indhold), men alligevel
gider den ikke at åbne mine sider i iframen "Indhold"!

Nogle der kan løse mit problem?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-05 19:40

Pelle Allsop Krog skrev:

>Men jeg har det problem, at når jeg klikker på et link i menuen,
>så åbner browseren som om at det stod som target=_blank !

Du mangler at give din iframe et navn.

<iframe name="indhold" ...
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Pelle Allsop Krog

Dato : 07-12-05 21:57

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Du mangler at give din iframe et navn.
>
> <iframe name="indhold" ...
> --
> Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Nåå, okay!
Nu ser jeg fejlen!
For det første, have jeg brugt id=indhold funktionen, of for det
andet have jeg placeret den forkert i kilde-koden..
Mange tak for hjælpen, du har reddet min dag! :)