Need for speed most wanted ?
Fra : lovend

Dato : 07-12-05 16:12

Hejsa

Hvor gemmer nfsmv savegamet henne er der en der ved det?

/lovend

Fra : Morten Birkelund

Dato : 07-12-05 17:00

"lovend" <Lovend@123vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvor gemmer nfsmv savegamet henne er der en der ved det?

"C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\NFS Most Wanted"

Skift Administrator ud med det login navn du har på maskinen.

--
Morten Birkelund

Fra : lovend

Dato : 08-12-05 08:12

[...]

Hej Morten

Tak for svaret.

Men æv bæv jeg har geninstaleret så det er væk.
Der skulle vel ikke være en der har et save game og er nået ca 30% ind i
spillet som gider sende det til mig på lovend.dk@gmail.com så ville jeg
blive glad

/lovend

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-12-05 16:33

Thu, 8 Dec 2005 08:12:17 +0100, skrev lovend, på 20 linier, i
<4397dcd3$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, :

30% er da hurtigt kørt ind igen

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : lovend

Dato : 08-12-05 20:30

> 30% er da hurtigt kørt ind igen
>
> --
> MVH Karsten
> Horsens

Hehe ja det har du ret i jeg går igang forfra

/lovend